Welke vraag werd het meest beoordeeld door lezers als Goeie vraag ?

Na aanleiding van al die berichten over goeie vraag zelf, ben ik nu eens nieuwsgierig, of er een bepaalde top tien bestaat, van vragen, die door lezers als goeie vraag werden bestempeld, globaal als ik zo kijk, dan ligt het gemiddelde rond de 5, maar is er nu echt een vraag geweest, die eruit sprong ??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De vraag die het vaakst als "Goeie Vraag" is beoordeeld, wisselt natuurlijk steeds. Op elk moment kan er een andere topper zijn.

Welke vraag op een bepaald moment de topper is, kun je vinden op onderstaande Bron. Op die pagina zie je de vragen gesorteerd op hoe vaak ze als "Goeie Vraag" zijn gemarkeerd.

Om te zien *hoe vaak* een vraag als "Goeie Vraag" is gemarkeerd, moet je naar die pagina gaan en op de betreffende vraag klikken.

Op dit moment staat de topper op 92 keer "Goeie Vraag". Maar dat kan natuurlijk elk moment veranderen...
Cryofiel
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je afgaat op het aantal maal dat een vraag ge-‘Goeie Vraag!‘d is: "Wat gebeurt er als heel veel mensen deze vraag markeren als ‘goede vraag’?" (http://www.goeievraag.nl/vraag/gebeurt-heel-mensen-vraag-markeren.1879)

Toegevoegd na 17 seconden:
[Wat gebeurt er als heel veel mensen deze vraag markeren als 'goede vraag'?]