ik ben nieuw op goeievraag.nl en ik weet soms het antwoord op de vraag. maar ik weet niet hoe ik moet reageren.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruik je het via internet of via een app?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
.nl zegt genoeg ;)
Kimath
12 jaar geleden
En het is via de site, er staat niet 'mobiel' of 'via iPhone' bij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan ik met mijn iPod niet zien. Maar bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tip: lees dit eens door: http://www.goeievraag.nl/help/faq

Antwoorden (4)

Druk op de button met 'Beantwoord deze vraag!“. Deze staat onder de vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Druk op de knop geef antwoord om een antwoord op de vraag te geven. Dit kan alleen als de vraag open is. Na een bepaald aantal dagen word een vraag automatisch gesloten.

Toegevoegd na 43 seconden:
Om te reageren druk je op het stukje met (nummer) reacties, dit staat vlak onder de 3 blauwe knoppen onder de vraag.

Toegevoegd na 2 minuten:
Zie de afbeelding.

1 = de knop om te antwoorden
2 = klik hierop om te reageren
3 = hoe lang de vraag nog open staat. Als dit op gesloten staat kun je niks meer doen met een vraag.
Plaatje bij antwoord
Kimath
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
woutjuh, je bent vergeten te plussen.
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wow
Kimath
12 jaar geleden
hoezo wow?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat een antwoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Kimath, je bent te goed voor deze wereld...
Je drukt op de button "geef antwoord", je typt vervolgens je antwoord in, als je een bron hebt vul je die ook in, en tot slot druk je weer op de "geef antwoord"button.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iedereen zegt hoe je moet antwoorden, maar dat is de vraag niet. De vraag is hoe je moet reageren op een vraag.
Dat gaat zo (gaat alleen bij openstaande vragen):

-Klik op de vraag waar jij op wilt reageren.
-Je ziet de vraag nu opnieuw, met extra uitleg als die er is en met volgende dingen:

Onder de vraag:

Geef antwoord (klik hier op om een antwoord te geven, je ziet nu een veld daarin typ je je antwoord, onder dat veld staat een tweede veld voor een bron, daaronder kun je klikken om een voorbeeld te krijgen van je antwoord , er is nog een link waar je op moet klikken om direct antwoord te geven.)

Goeie vraag! (Klik hierop als je de vraag een goeie vraag vindt, de vragensteller krijgt hierdoor 1 punt)

Volgen (Klik hierop als je een mail wilt ontvangen telkens als er iemand antwoord geeft op de vraag, of als de vraag wordt gesloten.

Naast de vraag:

Reacties of (aantal reacties op deze vraag) reacties. Klik hierop, dan zie je de reacties en daaronder je profielfoto en een leeg veld.
-Typ je reactie in dat leeg veld.
-Er staat ergens een link, verstuur ofzo, klik daar op.
-Tadaa! Je reactie staat er ook bij :).

Wil je reageren op een antwoord, doe de zelfde stappen. Bij een antwoord staat ook het aantal reacties.

Toegevoegd na 3 minuten:
Kijk natuurlijk wel voor je antwoord of reageert of je antwoord of vraag wel voldoet aan de richtlijnen, anders kan hij verwijderdworden dat kost je 5 punten.

Toegevoegd na 3 minuten:
Antwoord of reactie, niet antwoord of vraag ;).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat een ingewikkeld antwoord op simpele vraag. Een min van mij.