Klopt het dat je je profiel op goeievraag niet kunt bijwerken met Google Chrome?

Mijn afbeelding bleef het bewegende cirkeltje tonen en mijn interesse etc heb ik uiteindelijk maar via IE opgegeven. ;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

De afbeelding kan je zichtbaar maken door op f5 te drukken. Soms is het nodig om dat te doen in combinatie met de Ctrl toets. In google Chrome moet je waarschijnlijk een plug-in activeren of installeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat klopt niet. Ik heb zojuist via Google Chrome mijn profiel aangepast zonder probleem.
Wellicht moet je voor het opladen van de foto eerst vernieuwen (F5).
itsme
13 jaar geleden
CTRL + F5 intoetsen en je nieuwe afbeelding is er.