Nee, dat is niet mogelijk. Je kunt je account verwijderen via de link "contact" en dan een nieuw account aanmaken.

Toegevoegd na 18 uur:
NB. Dit is de standaard procedure. Omdat je op deze manier je punten kwijt raakt moet je goed over je naam nadenken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik geloof dat het hem gelukt is...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
denk het ook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In ieder geval de 1e helft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hij is nu naamloos (en waarschijnlijk ook z'n punten kwijt)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus waarom dan 5! minnen? Ik geef gewoon antwoord op de procedures. Technisch kan alles natuurlijk, maar de procedure is in mijn antwoord beschreven. Dit is ook de procedure die nu gevolgd is door de vraagsteller.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan moet je je waarschijnlijk beklagen bij ene James, de bouwer (dacht ik ) van deze site. Die heeft de mogelijkheid om anoniem te minnen ingebouwd met het doel er een soort Mens erger je niet van te maken. Merk je zelf ook eens hoe irritant het is om minnetjes te krijgen op goede antwoorden, Maar misschien wil je nu wel pleitbezorger worden, voor het anti,of onderbouwde minnetjes front!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ha ha, ja, klopt. Ik ga er vanuit dat men mint omdat men er vanuit gaat dat de accountnaam wel gewijzigd kan worden. Dat is natuurlijk ook wel eens voorgekomen, maar geen standaard procedure.
Ja, dat kan. Dit moet je via de contactknop regelen.
Succes!

Toegevoegd na 52 seconden:
Velen zijn je voorgegaan...