Waarom krijg ik geen emailnotificaties van gv meer?

(En ja, in de instellingen heb ik het leuk aangevinkt allemaal)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb net nog wel een reactie ontvangen, misschien inderdaad in je spambox?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is wellicht handiger om de contact link te gebruiken, dan de vraag op Goede Vraag.nl te stellen. Dan komt je vraag rechtsreeks bij de beheerder. Het kan namelijk best een storing zijn.

Het beste antwoord

Gisteren merkte ik ineens dat ik gene mails meer kreeg (maar dat was al wel lange tijd, misschien wel sinds de laatste update) en moest ik mijn vinkjes weer even goed zetten. Nu doet-ie het weer ZO goed dat ik overweeg het weer af te vinken.... ;-)
Wellicht is er bij een update wat misgelopen met een aantal instellingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
allemaal goed, maar deze is het langste :D

Andere antwoorden (3)

Heb je de afzender toevallig aan de blacklist danwel spamlijst toegevoegd? Probeer anders eens een ander mailadres om te kijken of het dan wel aankomt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt wel een storing op GV... Ik krijg ook geen nieuwe berichten meer...

Storing...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Via hotmail krijg ik de notificaties gewoon. (mijn eerste jeej!)
Laat hieronder even weten om welke e-mail provider het gaat, wellicht kan het worden uitgezocht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het gaat om mail.com