Er staat bij mijn profiel dat ik 4 uur geleden ben ingelogd. Dat kan onmogelijk zo zijn.

hoe kan dat?

Toegevoegd na 17 minuten:
EXCUUS. Mijn computer om 18.oo uur aan gezet. Toch de vraag hoe het kan dat gv mij onmiddellijk registreert

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
itsme
13 jaar geleden
Als je niet vertelt waarom dat niet zo kan zijn, weten we ook niet waarom dat dan toch kan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat kan niet omdat mijn computer niet aan stond.
weet je nu waarom dat wel kon

Het beste antwoord

Het hoeft niet zo te zijn dat jij ingelogd was om 18:00.

Het kan ook een ander zijn geweest die jouw wachtwoord kent. Iemand anders, op een andere computer, of via een mobiele telefoon, hoe dan ook.

Of misschien was je het zelf toch, maar dan niet op je eigen computer?

Toegevoegd na 11 minuten:
tja, als je computer toch aan stond om 18:00, en je verbinding had met het internet, was er misschien nog een venster open naar Goeievraag...
itsme
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien is het dat?

Andere antwoorden (4)

Je hebt wellicht op jouw computer standaard het wachtwoord staanen iemand anders is op jouw computer geweest op de GV site?

Toegevoegd na 37 minuten:
desktopapplicatie? GV als homepage?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mogelijk ben je op je mobiele telefoon op GV geweest?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet je zeker dat niemand je wachtwoord heeft? Want je kan ook gehackt zijn...

Toegevoegd na 1 minuut:
Waar kun je dat zien trouwens? Of gaat dit niet om GV?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
O laat maar, gaat zeker om dit?:
+1 x uur geleden Ingelogd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uh...kan het niet helemaal volgen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vroeg me af waar je kon zien dat je 4 uur geleden ingelogd was. Maar ik weet het antwoord al op de vraag die ik zelf stelde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goe
Ben je wel eens elders op een ander computer ingelogd en heb je aangegeven altijd ingelogd te willen zijn?

Toegevoegd na 39 minuten:
Je hebt je account zo ingesteld dat je inlogt wanneer de computer start