Open vragen,gesloten vragen (volgen) op deze website.

Mogelijk kijk ik ergens overheen,maar het valt mij op,dat als je bij iemand een vraag hebt beantwoord..je dan maar moet uitzoeken of de vraag is gesloten of niet. Geen idee of ik het mis heb,maar mede door hetgeen ik hierboven al beschreef ben ik begonnen met gewoon iedere vraag,welke ik ergens heb beantwoord te gaan volgen. Is er iemand die dit ook zó doet of zijn er betere opties,die ik over het hoofd zie ?

Deze vraag stel ik dus beslist NIET om kritiek te uiten,maar ik heb echt het gevoel,dat ik iets fout heb ingesteld.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Als een vraag gesloten is kan je daar geen antwoord meer op geven. Dus ik snap niet wat je nou eigenlijk bedoelt. Wanneer je per sé wilt weten hoe het verder verloopt met een vraag waar jij een antwoord op hebt gegeven, dan is het inderdaad het beste om die vraag dan te gaan volgen.
Amadea
13 jaar geleden
Als je antwoord geeft op een vraag, of een reactie, kan je de vraag "volgen". Als je dit doet, krijg je elke keer een bericht, wanneer er iemand anders geantwoord of gereageerd heeft, of een reactie op jou antwoord of reactie heeft gegeven.

Vervolgens krijg je bericht, dat de vraag gesloten is, en wie het beste antwoord heeft gegeven, en je krijgt natuurlijk ook bericht als je zelf het beste antwoord geeft.

Indien je de vraag dus niet volgt krijg je ook geen bericht, en moet je het inderdaad zelf "uitzoeken".

Bij je eigen pagina, kan je wel zien welke vragen je gesteld, en beantwoord hebt, maar dat zou zoekwerk worden.

Gewoon "volgen" en je bent van alles op de hoogte.

Succes, en veel plezier met kennis vergaren/delen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik krijg nooit een bericht dat de vraag gesloten is, moet ik dat appart instellen? Ik volg de vragen wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ow, dat is vreemd. Dit is het bericht wat je moet krijgen indien je een vraag volgt: "De door jou gevolgde vraag "en komt de vraag nogmaals" is door de vraagsteller gesloten. Het antwoord van "mvr. Huppeldepup" is als beste gekozen". En dan krijg je ook nog het antwoord te zien. Dit moet dus ook het geval zijn, als je een vraag volgt. Misschien moet je in je ongewenste post kijken?
Op je profiel pagina staan de vragen die je beantwoord heb. Daar kan je ook kijken of deze al gesloten zijn, of niet. Zo doe ik dat.