Bovenaan op 'instellingen' klikken of hier naar toe gaan:
http://www.goeievraag.nl/gebruiker/bewerken

Bij 'Afbeelding' zoek je een foto of plaatje op en dan klik je op 'Opslaan!'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe gaat dat in zijn werk? Ik zal proberen het uit te leggen.
Je gaat naar boven in de blauwe balk en klikt op "instellingen". Dan krijg je je profiel te zien, daarin klik op "bladeren’ Dan zie je links een venster met o.a. Afbeeldingen,dat open je en klikt dubbel op de afbeelding, die je leuk vindt.Dat kom je weer terug op de instellingen pagina en klik dan op opslaan.Na even wachten krijg je het bericht dat je afbeelding is opgeslagen. Meestal zie je dan een draaiend wieltje in je avatar en dat kan lang duren. Door op f5 te klikken, kun je dat bekorten..

Toegevoegd na 2 minuten:
Probeer anders ctrl en f5 tegelijkertijd. Lukt dat ook niet zet dan de PC uit en start opnieuw op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of je gaat naar "mijn pagina", rechtsboven op de startpagina, daar zie je: gegevens wijzigen, klik daarop en je ziet dan de mogelijkheid om een afbeelding te downloaden, kies je eigen plaatje en sluit af met "opslaan"