Kijken mensen met een heleboel punten ook bij hun puntgeschiedenis waar ze elke punt voor gekregen hebben?

Elke keer als ik zie dat ik een punt erbij heb, kijk ik even waarvan die punt is, doen mensen met meer dan 1000 punten bv dat ook?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Af en toe kijk ik eens bij welke vragen ik geantwoord heb, en wat voor beoordeling mijn antwoorden hebben gekregen. Ook vind ik het leuk om te lezen wat andere mensen in de tussentijd geantwoord hebben op diezelfde vraag, die geef ik vaak ook een plusje als het een goed antwoord is :)

Toegevoegd na 31 seconden:
Ik vergeet altijd hoeveel punten ik ook alweer had, dus ik weet niet wanneer er iets bijkomt :P
Kimath
13 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Ik doe het af en toe, maar dat eens in de zoveel tijd en dan kijk ik terug van een langere periode. Niet bij ieder punt dat ik er bij krijg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben zelf wel benieuwd of ik punten erbij krijg en in principe ga ik ook een klein beetje voor medailles ;)
Dit probeer ik met name te verdienen door persoonlijke, eerlijke en niet voorgekauwde antwoorden te komen.
Als ik het juiste antwoord ergens bij zie staan dan zal ik eerder een reactie achterlaten dan er zelf een antwoord bij te plaatsen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerlijk antwoord.+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt Eef!
Ik niet.

Het gaat mij ook niet om de punten. Je helpt een ander, een ander helpt jou als je zelf een vraag hebt.

Het is leuk om te doen als je er tijd voor hebt, en de punten zijn leuk, meer ook niet.

Maar er zullen natuurlijk echte puntenjagers zijn, die het wel heel precies in de gaten houden en die er alles voor over hebben om er maar zoveel mogelijk van te krijgen, dat heeft het verleden ons wel geleerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zullen er ongetwijfeld tussen zitten die dat doen.

Ik kijk bijvoorbeeld ook even welke antwoorden gewaardeerd worden. Tevens vind ik het altijd wel interessant als er weer een plusje gegeven wordt op een vraag van maanden of zelfs ruim een jaar terug.

Nu ben ik niet zo ontzettend actief, en blijft het dus ook wel overzichtelijk. Ik denk dat ik hier veel minder mee bezig zou zijn als ik zo'n 50 antwoorden per dag zou geven. Maar zolang ik maar beperkt bijdragen lever, is het voor mij ook relevant om te weten welke bijdragen worden gewaardeerd.

Toegevoegd na 2 minuten:
Daar komt ook bij dat ik regelmatig gebruik maak van mijn profielpagina, om de gevolgde vragen snel te bekijken voor nieuwe reacties op antwoorden waar ik zelf niet op gereageerd heb. Dan krijg je vanzelf dat overzicht te zien waarin je puntenhistorie wordt uitgelegd.

Hierdoor wordt ik, als gevolg van mijn gedrag op de site, vanzelf op de hoogte gehouden van de bovengenoemde dingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Néé Zeehond, ik niet!
Ik bemerk alleen iets op puntengebied als ik een persoonlijk bericht ontvang van de/een GV-Moderaror. En dat gaat dan meestal niet over de toekenning van medailles.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou ik doe dat wel.
Elke dag.
Maar zoveel punten krijg ik niet per dag,maar de punten die ik krijg kijk ik wel na.
Omdat ik graag wil weten wie mij die punten,,,of reactie gegeven heeft.
En dan sta je af en toe toch wel eens te kijken van wie je een punt erbij krijgt.
Meestal kijk ik even op het profiel van degene.
En dan zie je dat er toch heel veel eerlijke mensen op GV zitten.
Als je antwoord goed is krijg je toch nog wel eens een punt uit onverwachte hoek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik gv start dan kijk ik wel even rechts naar mijn punten
Omdat ik dan kan zien of ik nog een positieve beoordeling heb gekregen .
En als ik wil stoppen dan kijk ik wel even bij het profiel om te kijken of ik nog minnetjes heb gekregen of om een reactie te geven .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou en of ik steeds kijk als er een puntje bij is!
zoveel post ik niet, dus het is best bij te houden.
ik kan enorm genieten van een kleine puntjesregen op een goed antwoord, en ik vind het leuk te zien van wie ze komen, en of er nog een reactie bij is geplaatst.
juist die hele interactie is het leuke van gv :)
Rieneke1
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier hetzelfde ;-)
Ik kijk altijd wel naar de reacties. Ik stel commentaar altijd wel op prijs, zowel bij plussen als minnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ voor jou! Vind het ook altijd fijn om te zien wáárom iemand nou een min of een plus geeft ;)
Nee, af en toe. Als je een mailtje krijgt dat je het beste antwoord hebt gegeven. Dat is leuk.

Verder laat ik het gaan. Soms worden dingen verwijderd terwijl ik dan dacht een normale reactie of link gegeven te hebben. Maar dat zullen de regels wel zijn. Ik geef zo goed mogelijk antwoord wat ik kan en ik lees ook antwoorden van anderen omdat dat zeker iets toevoegt.

En dan wel of geen punten, allemaal prima.
Het is de diversiteit van vragen dat ik hier leuk vindt. En ook als het zonder puntenwaardering zou zijn geweest deze site, was ik net zo enthousiast als nu.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kijk niet bij elk punt terug maar af en toe kijk ik nog eens in de vragen waar ik antwoord heb gegeven, vooral bij degenen, die me of raakten of waar ik erg benieuwd ben wat andere mensen er van vonden, dan lees ik ook gelijk de andere antwoorden, ik ben een beetje nieuwsgierig, grapje , het is heel leerzaam om de antwoorden en opmerking van anderen te lezen.

Als ik een mail krijg dat ik een beste antwoord heb gegeven kijk ik ook altijd even terug naar de vraag, om te kijken wat ik ook al weer precies had gezegd (vaak is het nl een week geleden) en of ik het antwoord zelf ook zo goed vind.

Toegevoegd na 14 uur:
Ik blijf volhouden dat ik het het allerleukste vind om mensen ergens mee te helpen, en zelf kennis op te doen.

MAAR vanmorgen kreeg ik opeens een email dat ik een medaille had gekregen (mij eerste!!!!).
Heb je verder eigenlijk niks aan maar ik moet toch toegeven dat ik me toch een beetje een kind voel dat net een snoepje heeft gekregen.........
amigo
13 jaar geleden
Ik kijk ook niet echt naar de punten, vind het gewoon wel leuk om antwoord te geven als je iets weet of je iemand kan helpen. Net als de vorige kijk ik wel terug als ik het beste antwoord heb gegeven, en zelf geef ik altijd plusjes bij iemand als ik vind dat er onterecht minnetjes staan