het is permanent, je wil het niet, als je het heb vind je het niet meer zo erg.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En wat is dan de vraag?
AWM
14 jaar geleden
@som: Wat het is, natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
laat maar hij moet mij hebben
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoeveel ja/nee-vragen mogen we stellen? Mijn eerste vraag is: heb jij het? Mijn tweede vraag is: heeft iedereen het? Mijn derde vraag is: zal iedereen het krijgen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Trz: 1 Nee... 2 Ook niet... 3 Vast niet...

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+11

Andere antwoorden (10)

Slechte hygiëne?

Toegevoegd op 29-06-2009 23:42:32
Poging 2,
Een verslaving
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
aub niet zeg. en ik denk dat ik dat vreselijk zou vinden. als je bvb verlamd raakt en jezelf niet meer kan schoonhouden. ik denk dat ik dat erg zou vinden als mijn hygiene achteruit gaat.
Een permanent!
Plaatje bij antwoord
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarom zou je iets doen wat je niet wil. zodat je het niet meer zo erg vind ???
AWM
14 jaar geleden
Omdat het antwoord al in de vraag zit: "Het is permanent"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tis niet goed
AWM
14 jaar geleden
Wellus, je zegt zelf 'het is permanent' !
LOL.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hihi
Grijs haar? Is niet erg want je kunt het toch verven..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kinderen

Toegevoegd op 29-06-2009 23:54:40
Alhoewel het voor aardig wat mensen ook juist andersom opgaat denk ik. Graag willen, maar als ze ze hebben het toch iets erger vinden dan ze verwacht hadden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zeg wijs niets
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL :-) +1
Je schoonouders die je niet mag en je hebt ze niet voor het kiezen. En wanneer je ze beter leert kennen is het niet meer zo erg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een kunstgebit?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ze van een betere kwaliteit gezien...
(lach)Rimpels, permanent en ach, het went.. dat rijmt :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn schoonmoeder...

Bleek achteraf toch een hele aardige vrouw toen bleek dat ze geen kinderen kon krijgen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Grinnik :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb wel gevoel voor humor...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je schoonmoeder geen kinderen kan krijgen, kan het toch je schoonmoeder niet zijn? Vandaar dat het dan achteraf wel meeviel omdat het toch je schoonmoeder niet was?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Juist... Jij snapt het...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij hebt geen gevoel voor humor, Herman Finkers heeft het. Dus als je weer quotes van hem overneemt, moet je de bron even vermelden... Of bedenk zelf eens iets origineels.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat ze het quote zegt wel degelijk iets over haar gevoel voor hummor, dat van jou is lang geleden al zoek geraakt als ik dit lees.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Suniram: Of dat dit van Herman Finkers is weet ik niet. Ik gebruikte het al op de lagere school. En daar ben ik al 25 jaar vanaf. Dus als je de bron wilt weten? Dat is de st. Donatushof... @bailey: Ik heb niets gequote. Maar toch bedankt voor je steun...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh, naja, dan pleit ik je vrij en beroep ik me verder op mijn zwijgrecht als dat mag... :) Het is een vrij bekende quote uit een show van Herman Finkers, dus ik dacht dat je de grap daarvandaan had ("Ik heb geen vrouw, want mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen"). En ik dacht het niet alleen, ik nam het ook gelijk aan. Niet echt slim van me. Of zoals Maxima zou zeggen: "Een beetje dom.."
Maar doordat ik aannam dat je het van Herman Finkers had, stoorde ik me eraan dat je erna jezelf lichtelijk op je borst klopte. Vandaar dat ik zo reageerde. Oh, en verder raad ik je aan om alles van Herman Finkers te gaan kijken, want hij heeft ongeveer dezelfde humor als jij:)