Omdat iemand met ongetwijfeld een fijne neus voor commercie en weinig feeling met de gebruikers en moderatoren die GV de afgelopen twee jaar hebben opgebouwd, op het fijne idee kwam een compleet nieuwe , onverzadigbare en schier eindeloze markt aan te boren.

Dat daarmee een beerput is opengetrokken die in no time de ondergang van GV (of in elk geval : GV zoals het tot nu toe was) gaat inluiden is evident. En die deksel krijg je er niet meer op, zelfs niet als je de richtlijnen en regels wilt gaan aanscherpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En een vooral nogal "domme" markt. Met een hoop onzingeblaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt. Ben ook bang dat dit het begin van het einde is.
Het einde van GV zoals wij dat kennen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Snif .. vroeger was ALLES beter!

Andere antwoorden (7)

Posting op iphoneclub mbt de goeie vraag iphone app..:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja klopt :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Chatten, ouwehoeren en lullen doe je maar ergens anders.
App op iPhone en iPod touch. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door de nieuwe app
(vanmidag uitgekomen)
Zit al de hele middag erachter op mijn ipod
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus jij maakt al die accounts aan en jij plaatst al die onzin? Aangezien jij pas een uur geleden je eerste antwoord met je account Boazbb geplaatst hebt, en dat noem ik niet de hele middag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sorry das waar maar nu is het onderhand wel de hele avond
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
had toch wel iets aardiger gemogen moet ik zeggen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja idd
gezien het redelijke antwoord lijkt boazbb niet degene met al die onzinvragen.
Had een dagtaak aan non-vragen melden ;)
Door de iPhone app xD ..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk op straat eens om je heen!
Iedereen loopt momenteel met mobieltjes op GV actief te zijn.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
GV boort een nieuwe doelgroep aan, nu de oude het voor gezien begint te houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zucht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De serieuze gebruiker moet al die onzinvragen en - antwoorden blijven melden.
En de nieuwe gebruikers duidelijk maken dat: Chatten, ouwehoeren en lullen doe je maar ergens anders. Ja, of en hoe lang ik dit volhoud is maar de vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je weet toch dat de oude het voor gezien begint te houden VANWEGE juist deze nieuwe doelgroep, die we al met zoveel moeite en moderatie binnen de perken probeerden te houden ? Niet oorzaak en gevolg door elkaar halen natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het zo blijft, geef ik mezelf nog een week. Hooguit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
me too....zie alleen de ene na de andere non-vraag verschijnen die lijken geplaatst te zijn om de boel expres te verstieren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Marleen de oude doelgroep is al langer aan het afhaken. GV moet wel voldoende volume en traffic houden, vanuit financieel oogpunt. Dus moeten ze een nieuwe bron aanboren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik mis iets. Het lukt me aardig om die I-phone vragen niet eens op te merken. Er zijn genoeg wel-goeie vragen.
Leuk genoeg ook nog.
Omdat iPhone vandaag nieuw een blik pubers opengetrokken heeft.

Toegevoegd na 23 minuten:
het moet "een nieuw" en niet "nieuw een" zijn.