Onmogelijk?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
KennisDelen
13 jaar geleden
Kijk meteen ook even na (in de richtlijnen of de FAQ) of je antwoorden kunt verwijderen ;-)
Altijd even de richtlijnen en de FAQ lezen: http://www.goeievraag.nl/help/faq
Kan ik mijn gestelde vraag wijzigen of verwijderen?
Als je een vraag gesteld hebt, dan kun je deze niet meer wijzigen. Het is wel mogelijk een extra uitbreiding toe te voegen. Dit doe je door op de knop Bewerken te klikken onderaan je vraag. Dit kan zolang je vraag nog niet gesloten is.

Een vraag verwijderen kan door op de knop Verwijderen te klikken. Ook deze vind je onderaan je gestelde vraag, zolang deze nog niet gesloten is.