Kunnen Iphone app gebruikers zien of de vraag die ze willen gaan stellen al een keer gesteld is?

Ik zie de laatste tijd vragen die al een keer is gesteld. Kunnen Iphone gebruikers zien of hun vraag al een keer is gesteld? Wanneer je een vraag stelt op de computer krijg je 3 suggesties. Ik krijg bijvoorbeeld het volgende:

Hieronder vind je vragen die al gesteld zijn op Goeie Vraag. Staat jouw vraag hier wellicht al tussen?
- Heeft Goeie Vraag ook een Iphone App?
- Hoe sluit je een vraag bij de iphone app?
- Hoe krijgen iphone app gebruikers van goeievraag reacties op vragen door?

Dus zien de Iphone app gebruikers dit ook bij hun vraag of niet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

nee dat is er niet op de iphone/ipod touch
net als dat je je puntengeschiedenis niet kan zien.
ik vind die app maar niks, erg onoverzichtelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
OKEE! Ik hoop maar dat meer mensen dat vinden.!
Als je bij de app op de "home" pagina zit, staat er links bovenaan een vergrootglas (voor mij als iPhone gebruiker een bekend fenomeen in ieder geval) en als je die aanklikt, kun je een zoekterm opgeven en verschijnen er reeds gestelde vragen waar de term in voorkomt.

Dus of niet iedereen het weet, of dat ze het teveel moeite vinden, weet ik niet, maar ze kunnen zoeken in ieder geval.