Wat is het verschil tussen de iPhone app en het gebruik van Mobiel goeie vraag op je iPhone ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De app is zoals de naam zegt een aparte applicatie, in dit geval voor iPhone gebruikers. Deze applicatie heeft op een iphone directe interactie met de gegevens op de website.

De mobiele website is in feite geen applicatie, maar een light versie van de website.

Zowel de mobiele website, als de gewone website als de iphone app kennen verschillen in interactie en mogelijkheden. Daarnaast is er verschil in presentatie.

Op de IPhone app kan je bijvoorbeeld geen beoordelingen geven. Op een Iphone kan je dus gebruik maken van de App, maar ook van de mobiele website in een browser.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Juist zeer goed uitgelegd +

Andere antwoorden (1)

Geen. Maar bij mij loopt de app steeds vast. De app is gewoon een hypeelink naar de site, net als de hyves en de facebook app
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is niet correct. De APP is voor Iphone gebruikers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke, ja er moeten gewoon wat serieuzere vragen worden gesteld.