Kun je ergens op GV ook zien Welke moderatoren aanwezig zijn?

Ik zie wel steeds dat er vragen worden verwijderd dan lijkt met het ook wel leuk om te zien welke moderatoren er zijn kan dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of de moderatoren dat wel willen....(-;
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ze herkennen aan het "M" etje bij hun avatar maar ik moet de eerste nog zien.
Ik vraag mijzelf hun motivatie om sommige vragen te verwijderen en andere te laten staan ook regelmatig af.
Maar schijnbaar valt daar niet over te corresponderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom, wou je er één een knal voor zijn hoofd gaan verkopen ? Ikzelf erger me ook aan de moderatoren, soms zie je zes antwoorden van gelijke strekking staan die mogen blijven en het jouwe wordt verwijderd onder het mom van: een soortgelijk antwoord is al gegeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
poca: een bijdrage wordt verwijderd als ie niet aan de richtlijnen voldoet - die zijn na te lezen op de site bij 'help'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet geheel juist Hippo.
Eerder gestelde dubbele vragen dienen de mods te verwijderen, opdat de beantwoorder geen 5 punten kwijt raakt door deze vragen alsnog te bantwoorden. Zolang men niet de moeite neemt om eerst te kijken of de vraag al eerder is gesteld zal men in lengte van jaren dit probleem houden. Op het laatst durft niemand meer te antwoorden
zonder eerst alle categorien door te worstelen. Zeg nu eerlijk, weet u zo uit de losse pols of die ene vraag
(evt in een ander jasje) jaren geleden ook al eens is gesteld?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@sxiopo: En daarom zie je vlak voordat je op "vraag stellen" klikt onderin beeld gerelateerde vragen staan.
Hierdoor heb ik al zeker een vraag of 5 niet gesteld, omdat ze er al stonden en ik de antwoorden mijn vraag goed vond beantwoorden. En hoe bedoel je "Eerder gestelde dubbele vragen dienen de mods te verwijderen, opdat de beantwoorder geen 5 punten kwijt raakt door deze vragen alsnog te beantwoorden"? Als iemand al geantwoord heeft op een dubbele vraag en die dubbele vraag wordt verwijdert, dan worden er geen 5 punten afgetrokken van de beantwoorder.
Of bedoel je misschien dat de nieuwe vragen altijd voorrang moeten krijgen boven de oude? Dat als piet 2 jaar geleden dezelfde vraag gesteld heeft die Jan vandaag stelt dat die van Piet dan alsnog verwijdert wordt? Dat Piet dan alsnog 5 punten aftrek krijgt vind je niet oneerlijk?

Het beste antwoord

Nee, dat kun je niet, en dat moet ook niet.
De bedoeling is dat de moderatoren als één man dezelfde richtlijnen volgen, en dat ze modereren zonder aanziens des persoons. Zou je kunnen zien wie welke beslissing heeft genomen, dan krijg je weer persoonlijke hetzes tegen moderatoren en zo, en dat moet je gewoon niet hebben.

(Los daarvan zou ik het zelf ook wel eens prettig vinden hoor ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
leuke profielfoto!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste antwoord

Andere antwoorden (1)

Je kunt niet zien wie de moderator van dienst is/zijn.

Het moderatorenteam functioneert als team. Alle akties zijn dus van het team, niet van één individuele moderator. Dat is zo gedaan om te voorkomen dat persoonlijke wrok ontstaat.

Je kunt wel zien wie er allemaal moderator zijn (op de helppagina's), maar dus niet welke moderatoren op een gegeven moment "aan de knoppen zitten".
Cryofiel
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
he, kruisje weer terug?
Cryofiel
13 jaar geleden
Ja, gisteravond gedaan. Ik heb noodgedwongen zoveel meer troep moeten melden dan ik goede vragen kon vinden, dat ik dacht: op deze manier hoeft het van mij niet meer. Vandaag gaat het weer een stuk beter. Misschien doordat er nu tien moderatoren zijn in plaats van zeven. Ik heb vandaag nog "maar" zo'n 80 antwoorden en 30 vragen hoeven melden. Ik blijf hopen op structurele maatregelen van de kant van Sanoma. Ook voor de moderatoren, zodat zij zich niet continu uit de naad hoeven te werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahahaha, je bent niet de enige Cryo!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt, het is minder erg dan afgelopen weekend, maar nog steeds te veel... Misschien dat ik mijn aapje nog uitrust met een bezem
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn kruisspinnetje blijft gewoon doorwebben hoor :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vrees dat het nooit meer helemaal goedkomt - we hebben er nu eenmaal meer gebruikers bij, dus meer bekendheid, dus ook een hogere voortdurende aanwas van nieuwe leden, plus de bekendheid onder pubers die we aanvankelijk redelijk verborgen hadden weten te houden.....
Maar als het in deze lijn, met extra mods en ik HOOP (ook voor de mods) met een paar extra filters op kernwoorden (die vragen deels meteen verwijderen en deels in een wachtrij zetten voor ze op GV verschijnen, zodat je ook veel minder antwoorden hoeft te melden) doorgaat, wordt het wel weer...leefbaar zeg maar. En er schiet me ineens een nieuw voorstel te binnen....dat doe ik elders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Potverdorie....even afgeleid, hele idee vergeten. En het was best een goeie......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zal anders worden, dat neem ik wel aan. Maar niks is statisch en blijft voor altijd zo.....dus GV ook niet.
Wat me verbaast zijn je 2 mededelingen: een voorstel dat je elders doet...en dat je je goeie idee (jouw woorden) vergeten bent...???
Uh....wat moeten wij daarmee?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh, sorry, dat betekent gewoon dat ik het op GVF zet, en niet hier. Maarja, in de tussentijd was ik het dus alweer vergeten. Nog steeds trouwens. k kan hier alleen niks verwijderen ;-)