Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat als niemand antwoordt op deze vraag?

krijg ik mijn 3 punten ook terug, als ik hem dan sluit zonder het beste antwoord te kiezen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
84
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat vroeg ik me ook al af, +

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja, je krijgt je 3 punten terug als je de vraag sluit, ongeacht of je wel of niet een beste antwoord kiest.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ja hoor. Puntjes komen terug!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt je vraag altijd sluiten, zonder een beste antwoord te geven. Je krijgt dan gewoon je 3 punten terug en niemand krijgt de 10 punten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, want dan is er geen beste antwoord.
Dus kan jij die ook niet kiezen.
De punten krijg je dan gewoon terug.
Het moet wel een hele moeilijke onvindbare vraag zijn wil er helemaal niemand op beantwoorden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja want je sluit hem.

Ik heb gister perongeluk 2 x dezelfde vraag gesteld ik was iets te snel met de muis. Toen heb ik één vraag moeten verwijderen kreeg mijn 3 puntjes niet weer terug.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat deed ik ook eens en toen zijden ze dat ze alle bei verwijdert waren omdat het niet aan regels voldoet
Ja, als jij je vraag slui krij jij je 3 punten terug. Je bent niet verpicht om het beste antwoord te kiezen.

Toegevoegd na 4 minuten:
slui = sluit. Ook als niemand een antwoord geef kun je de vraag gewoon sluiten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je krijgt de 3 punten terug voor het netjes afsluiten van een vraag, ongacht of je dit doet met of zonder beste antwoord.

Echter, als je de vraag door laat lopen tot de tijd verstreken is, dan sluit het systeem de vraag voor je. Op dat moment kan je allen je punten krijgen door een beste antwoord te kiezen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding