hoe weet je ooit of een vraag al eerder is gesteld? je kan toch nooit alle vragen eerst door gaan lezen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Linksboven onder het icoontje van GV staat een zoekmachine. Daar typ je een trefwoord of meerdere trefwoorden in en klikt op 'zoek'. Je krijgt dan een overzicht van de vragen die over het trefwoord gaan. Daar kun je dus zien of het nog nodig is jouw vraag te stellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Op deze site staat stel vraag en daarnaast zoek. Hiermee kun je zoeken op de site of de vraag al vaker is gesteld
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is wel de bedoeling alleen werkt die zoekfunctie heel slecht
Onderaan de bladzijde staan alle vragen die eerder over hetzelfde onderwerp zijn gesteld. Zo kan je heel eenvoudig zien of jouw vraag daar al bij staat!
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo zie je dat deze vraag al drie keer is gesteld!
Als je een vraag intypt, krijg je onderaan de pagina 'gerelateerde vragen' te zien. Als jouw vraag het zelfde is, zie je dat dus meteen. Ook is er een 'zoek'-balkje waarin je je vraag kunt intypen om te kijken of er ooit al eerder antwoord op gegeven is.

Als je via de iPhone-app vragen stelt, kan het zijn dat je al die mooie tools niet hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klopt, maar deze vraag is via de website gesteld, dat kan je zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Type in het zoekvenster links bovenin een paar trefwoorden in, dan ben je er meestal snel achter.