Als je vraag wordt gemarkeerd als 'goede vraag' krijg je dan per persoon die het een goede vraag vindt een punt??

Is er ook een limiet voor aantal goede vraag markeringen??

(p.s. Moderators ik weet dat deze vraag gesteld is maar dat was 1 jaar geleden, misschien zijn de regels al veranderd??)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

er is een limiet van 10 punten.
goedevraag-markeringen boven de 10 punten krijg je niet bijgeschreven, maar tellen wel mee bij je antwoordwaardering.
Rieneke1
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Maximaal +10 per vraag, zie ook richtlijnen en onderstaande bron.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja. Als je bij een vraag op 'goede vraag' drukt krijgt de vragensteller een punt.