hoe kan het dat iemand -50 punten heeft, terwijl hij/zij 2 vragen heeft gesteld en 4 antwoorden heeft gegeven?

met een beginstand van 25 zou dat volgens mij uitkomen op 29, exclusief een inlogpunt van vandaag en eventuele waarderingen...

http://www.goeievraag.nl/profiel/kimberley

zou uitkomen op 23...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat je zoiets volgt; hoe doe je dat?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het voel me gewoon op bij een vraag over de groeien van gras...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
voel=viel

Het beste antwoord

Deze persoon heeft zeer veel onzinige 'antwoorden' achter elkaar gegeven ("miok", "jozuf", "huk", etc etc). Deze antwoorden zijn verwijderd en de gebruiker is geblokkeerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

En dan zeggen sommigen hier dat spoken niet bestaan...

Dit is een raadsel, ik ben benieuwd of er iemand een goed antwoord op heeft...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
verwijderde vragen/verwijderde antwoorden denk ik.

Toegevoegd op 23-06-2009 23:19:56
Dat levert -5 per stuk op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
is idd raar maar misschien strafunten voor verwijderde vragen.
ik heb vandaag meer dan 5 vragen zien verdwijnen van een jongen en van nog iemand.
misschien daardoor?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Steeds wanneer een vraag, antwoord of reactie van een gebruiker door een moderator wordt verwijderd, verliest hij vijf punten. Dat is bij deze gebruiker blijkbaar vaak gebeurd.
Antoni
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je antwoordt op een vraag die later verwijderd wordt, krijg je geen minpunten. Ik tenminste niet
Antoni
14 jaar geleden
Dat klopt. Maar je antwoord an sich kan worden verwijderd door een moderator. Dan verlies je vijf punten.
Ik ben een beetje bang dat er van Kimberly een heeeleboel vragen verwijderd zijn. Een vraag stellen kost 3 punten en als deze verwijderd wordt gaan er nog eens 5 af, dat is 8 punten per mislukte vraag.

Ze heeft twee vragen gesteld die nog staan (-6) en vier antwoorden gegeven (+4) zonder goede vraag of waardevol antwoord-punten en geen beste antwoord=punten.
Je begint op 25 punten, saldo +2 is 27 punten.

In de lijst zie je alleen vragen van gisteren, dus dat is minimaal 1 x een punt voor ingelogd, is 28 punten.

Dat betekent dat er -50 + 28 = 78 punten 'zoek' zijn. 9x8 = 72, missen we nog 6 punten. Dikke kans dat er 10 vragen zijn gesteld en verwijderd en dat ze twee dagen vaker heeft ingelogd, ongeveer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nu, 1 dag verder zijn haar vragen en antwoorden nog steeds van 1 dag geleden... en op 22/6 heb ik haar al een persoonlijk bericht gesteld met deze vraag (puur uit nieuwsgierigheid) en toen waren haar vragen en antwoorden ook 1 dag geleden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh, dat is weird......