Hoeveel mensen zijn er nu ingelogd?

Ik ben altijd benieuwd hoe druk het is op GV.

Is het geen idee om ergens op de site te melden hoeveel mensen er zijn ingelogd. Ik hoef niet persé te weten wie er is ingelogd (dat is al eens gevraagd en dat zie je wel aan de antwoorden) maar hoeveel mensen er op zeker moment actief zijn, zodat je op drukkere momenten nog eens terug kunt komen bijvoorbeeld.

Wat vinden jullie?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik ben voor. Hoe meer statistiek hoe liever. Op elk forum kijk is sowieso altijd wie / hoeveel mensen er online zijn voor ik echt het forum opga, zodat je weet of je tegen een lege zaal staat te brullen of dat er in elk geval wat publiek is, EN het is een soort van indicatie van het 'belang' van het forum.
Nu is dit natuurlijk geen forum, en voor de discussie maakt het niet eens uit of er twee mensen online zijn of 200, maar toch, mij lijkt het handig, desnoods zonder namen, alleen zoveel leden zoveel gasten.
Hoe meer staatjes en tabelletjes, hoe liever ; het is mij niet snel teveel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Ik ben voor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, lijkt me wel een goed idee. Ik kan het op mijn eigen site wel zien en daar kijk ik vaak naar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 voor deze vraag moet niet moeilijk zijn om dit te implementeren op de website. Het je het al aan GV aangegeven?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het idd al gevraagd aan GV maar een hoop medestanders lijkt me een goede steun in de rug.
Ik ben ook voor. Maar ik ben sowieso voor een overload aan gegevens. 'T kan me nooit genoeg zijn :).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed plan!! En stiekem vind ik het toch ook wel leuk om te weten wíe er online is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, zo'n paneeltje met avatars, zoals bij Twitter.
Ja, ik sta je bij! Al die informatie is misschien niet per se nodig, maar het is wel handig/leuk. +1 trouwens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben vóór het idee uit je toelichting, maar ik zal een beetje eenzaam worden, als ik dan bij het aantal ingelogde gebruikers "1" zie staan...
Antoni
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
die angst heb ik ook wel eens als ik op zondagmorgen inlog :-)
Antoni
14 jaar geleden
En dan kan je nu (juni 2009) nog niet eens zien of je de enige bent op deze website....
voor mij hoeft een inlog-counter niet... gewoon deze vraag herhaaldelijk stellen... zoals nu en je weet het ongeveer...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vraag me af wat hier de meerwaarde van is.
Ik (en afgaande op wat ik hier af en toe lees) heb de site tijdens het werk continue open staan. Ik ben dan dus wel "online" maar toch ook weer niet. Ik kijk als mijn werk het toelaat af en toe even naar vragen, beantwoord wat en begin met een volgend klusje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben voor !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt mij een goed plan. Doen? Doen!