Waarom kun je wel aangeven dat je een antwoord niet waardevol vind maar niet een vraag beoordelen als niet waardevol.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (7)

Dat is de keuze van GV geweest. Zal waarschijnlijk in het kader van "domme vragen bestaan niet" zijn genomen. Hebben ze op zich wel een punt, maar soms zijn de vragen ook wel erg tenenkrommend, dat dan weer wel.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Alle vragen zijn waardevol voor diegene die ze stellen.
13 jaar geleden
Als je denkt dat een vraag echt onzin is,
dan kun je er voor kiezen die te melden bij de moderators.
Met argumentatie.
Zo worden best veel vragen verwijderd hoor.

Toegevoegd na 23 seconden:
Klik dan op: markeer vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om practische redenen. Als alle onzin vragen alszodanig gemarkeerd zouden kunnen worden dan is er binnen de kortste keren een geheugenprobleem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind een vraag sowieso nooit onzin. Waardevol ligt in de beoordeling van de vragensteller. Diegene heeft misschien al een vermoeden of antwoord in zijn hoofd en zoekt net dat antwoord wat aansluit maar met een andere visie. Zelfs als het een grap is is het waardevol want het lokt leuke antwoorden uit waardoor je het weer kan lachen. Ik hou van lachen en soms zie ik echt inkoppertjes met hele leuke antwoorden.

Als ik een natuurkundige vraag stel, kan een natuurkundige lachen om zo'n domme vraag bv maar ik ben geen natuurkundige en dus kan ik dat niet weten of wil ik gewoon een nauwkeuriger antwoord.
Oordelen is zo makkelijk, makkelijker dan normaal antwoorden soms.
Ieder zijn gebied van kennis toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ken je de spreuk "Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden" niet? Google die maar eens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zouden veel vragenstellers hier ook eerst moeten doen: Googelen
Omdat vragen niet dom is.
Wat voor jou voor de hand ligt is voor iemand anders moeilijk te bedenken..

Stel je krijg constant te zien, dat andere jou vragen niet echt waarderen. Dan zal je snel van GV verdwijnen omdat je toch niet serieus genomen word.