Kan je een vraag opnieuw beantwoorden, als je eerste antwoord op die vraag is verwijderd?

Toegevoegd na 1 week:
Bij het sluiten van de vraag: Dank voor de antwoorden!

Antoni
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gewoon proberen dan weet je het zou ik zeggen

Het beste antwoord

Vrij simpel ja als het maar niet hetzelfde antwoord weer is zodat we hem weer moeten verwijderen. Het geld trouwens ook voor antwoorden die je zelf verwijderd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja dat kan, maar ervaring leert dat deze dan ook verwijdert wordt.
;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
iig als het hetzelfde antwoord is.
Ja, dan is je registratie dat je al geantwoord hebt weg, en kun je het nog eens proberen.Ook wanneer je zelf je eigen antwoord verwijderd trouwens.
Alleen is het dan wel handig om wellicht een ander antwoord te geven, anders krijg je het scenario van hierboven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja als je verwijderd kan je opnieuw antwoord geven.
je krijgt maar 1 keer +1 ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, tot in den treuren kan dat, je kan hem ook zelf weg halen en weer terug zetten