Dat is zo ingericht omdat je bij een reactie vaak impulsiever reageert (wil reageren) dan bij een antwoord.
Een verwijdering daarvan door ons kost je daarom dan ook "slechts" 1 punt.

Je kunt je reactie natuurlijk ook aan ons te melden door op de knop "melden" te klikken met het verzoek je reactie te verwijderen. Met een goede onderbouwing behoud je meestal je punt, uitzonderingen daargelaten.

Toegevoegd na 1 uur:
Goeie vraag trouwens, +1.

Toegevoegd na 1 dag:
Ik heb in de eerste alinea een fout gemaakt.
Een verwijdering van een reactie door ons kost 5 punten.

Maar nogmaals: als je zelf vindt dat je reactie om wat voor reden dan ook verwijderd dient te worden kun je ons verzoeken dit te doen. Verwijdering zal dan bijna altijd geschieden zonder puntaftrek.

Toegevoegd na 1 dag:
Zoals reeds aangegeven: Goeievraag.
Ik ga het voorleggen aan de beheerders, zodra ik antwoord krijg laat ik het weten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat heb je wel...... Je kan je tekst zo vaak doorlezen als je zelf wilt voordat je op de knop drukt om te plaatsen.

Toegevoegd na 1 minuut:
en verbeteren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is toch niet nodig dat het eerst in een controlevenster komt te staan voordat je het verzend. Je kunt het eerst nalezen voor je je bericht verzend. De mensen die meteen op de verzendknop drukken zullen het ook niet eerst gaan nalezen in een controlevenster, maar zullen die ook meteen doorklikken.