Zijn de richtlijnen veranderd?

Alhoewel ik ze nooit gelezen hebt, begrijp ik dat deze: Is er een woord dat rijmt op Lutser ? niet kan, maar deze: http://www.goeievraag.nl/vraag/woord-rijmt-ribben.6438 , zonder probleem blijft staan. Ik heb wel een vermoeden maar laat me liever LEIDEN door antwoorden van GV gebruikers.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Samentrekking van prutser en looser.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die vragen over de richtlijnen mogen ze ook wel eens verwijderen. Die zijn pas irritant.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hallo Roel, In dat geval kan je op de meld misbruik link klikken. Soms wacht een moderator ook de reacties af.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
prutser
klutser
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mutser
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik weet niet wie er nu aan het modderen is ;-) maar ik ben het met meer acties van vanavond niet eens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoezo - je vraag staat er toch nog? Prutser
Gutser

Het beste antwoord

Waarschijnlijk wordt die vraag verwijdert als iemand daar melding van maakt. Ze missen er nogal eens wat.

Dubbele vragen....moet ik ze allemaal lezen....????
Aan de antwoorden kan je soms de vraag pas herkennen....hoewel...het is wel goeie vraag!

Toegevoegd op 26-06-2009 00:43:57
verwijdert moet zijn verwijderd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Persoonlijk denk ik dat het een rol speelt dat er de afgelopen dagen nogal veel wat rijmt er op.....vragen zijn geweest. Aanvankelijk 'serieus' in de zin van woorden zonder rijmwoord, maar daarna was het hek van de dam en daalde het nivo met de minuut.
Deze was natuurlijk ook discutabel - Lutser is geen woord, en de twee woorden die er op rijmen kan iedereen bedenken. En aangezien het volgende week nog geen 5 december is, begrijp ik die plotselinge behoefte aan rijmwoorden ook niet zo goed.
Wellicht is deze link handig voor iedereen die al aan zijn sinterklaasgedichten begonnen is of een dichterlijke bui heeft :

Toegevoegd op 26-06-2009 00:38:59
En je hebt gelijk, de vraag uit je link zou ook best weg mogen'; voegt erg weinig toe.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, van mij hoeft er geen enkele vraag of antwoord weg.
Richtlijnen geven richting voor een moderator en voor de vragenstellers. De moderatoren overleggen onderling ook over de toepassing ervan.

http://www.goeievraag.nl/help/moderator
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
C’est le ton qui fait la musique...

Ik mag hier best lutser zeggen, omdat het in een hele andere context staat wellicht dan bij het antwoord van jou...

Een richtlijn is in werkelijkheid geen richtlijn maar richtelastiek, want het is een heel rekbaar begrip...

En dat is een beetje oneerlijk, omdat het altijd subjectief is...

Je moest eens weten hoe streng er op de koploper van GV gelet wordt en dat komt niet alleen door de moderators maar ook de andere gebruikers die meteen op de alarmknop drukken als ze ook maar iets kunnen ontdekken waardoor een moderator moet gaan wissen... Uitlokking zou ik het noemen...

Dat is elastiek, zo rekbaar zijn de richtlijnen...