Waarom zijn zoveel mensen tegen de app?

Ik vind de site fantastisch. Sinds ik de app heb gedownload is het helemaal geweldig. Maar het lijkt wel of de 'siters' tegen de 'appers' zijn. Ook die profielfoto's enzo waar bv een kruis door een iPhone staat. Maar waarom?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het zelfde hier, ik ben ook op de site gekomen via de app :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben eigenlijk via de site op de app gekomen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En de goeden moeten onder de kwaden lijden...
Kimath
13 jaar geleden
heb je de eerste dagen gemist toen de app net uit was? hele site werd volgespamd en lag er constant uit, drama!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, het was janken met de pet op. Letterlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja hier ook ik was het echt even kwijt soms.dan ging ik met tranen in mn ogen soms even een uurtje zitten melden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, vreselijk, en zoooo kinderachtig!
@loenie, waar is die vrolijke pinguin nou??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is een leuke terug!
Hou je zo van afwisseling?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, hoeveel heb je er?
Ik zal ook maar een was andere bessen gaan fotograferen.........
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hee paardegek meissie het zou leuk zij n als je een beetje reageert op je vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@loenie die vraag waarom zijn bananen krom? komt idd echt verdomd vaak voor an dan denken mensen nog dat ze orgineel zijn?!

Het beste antwoord

Omdat sinds de komst van de iphoners het nivo van de site erg verminderd is.zo worden er erg veel domme vragen gesteld die beter thuis zijn de probleem rubriek van de tina of andere puber/kinder tijdschriften voorheen was het hier erg overzichtelijk nu is dat niet meer zo er zitten een hoop mensen tussen die omwille van het vragen vragen stellen en ook de antwoorden zijn soms zo maar gegeven.voor de iphone tsunami hier werd er af en toe ook wel een bedenkelijke vraag gesteld nu kom je soms door de bagger niet eens aan iets anders toe dan melden melden en nog eens melden.en waar ik vroeger op een vraag 6of 7 goede antwoorden kreeg zijn dat er nog maar 2 of 3 omdat het aantal vragen zo groot is geworden en veel gebruikers minder op gv zitten(vermoedlijk)en kan ik vaak ook nog eens een of een aantal antwoorden melden omdat die of fout zijn of onzin.Er zit zit een hoop leeftijds verschil tussen de oude gv ers en de iphone gvers en dat geeft ook friktie.Het was hier een redelijk vaste groep op gv tot de iphone kwam,ik was ff iets meer dan een week niet op gv geweest en schrok me wezenloos toen ik 3 weken terug weer op gv kwam met 100den onzin vragen en al even slechte antwoorden.en heb zowat zitten janken hier.gelukkig zit er wat verbetering in.maar het blijft voor mij persoonijk een groot verlies.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Juist: +
Rieneke1
13 jaar geleden
ja, ook ik ben er treurig van, +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
O is dat de reden... Ik begreep het al niet, waarom GV zo aftakelde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja tof he die 2000+ dank je
gold enten bracht me op 1000 met een plussie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Idd en dan nog al die telefoon antwoorders voor wie het gebruik van interpunctie te moeilijk is...

Andere antwoorden (10)

Heb je dan niet gezien wat de kwaliteit is van het merendeel der vragen en antwoorden die van iPhoners afkomstig zijn? Die zijn werkelijk bedroevend, om te janken zoals ze deze site die zo'n mooie kennisvraagbaak was aan het verruïneren zijn. En maar hahahaha hihihihi, geen benul van waar ze mee bezig zijn......
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zo te zien was jij mij voor toen ik mijn antwoord typen was, mee eens!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar voor de wel serieuze appers is het best kwetsend om al veroordeeld te worden gewoon omdat je een
i phone gebruikt. Iedereen wordt over 1 kam geschoren.
We zeggen toch ook niet dat alle oudjes lui zijn, alle jeugd brutaal, de turken pikken onze banden in en alle marokkanen zijn tuig.
Echt, als iedereen eens wist hoeveel je als (serieuze) i phoner over je heen krijgt, zou je daar van slikken, denk ik.
Er komen veel meer onzin vragen bij... Eerst vond ik dit een top site
Maar nu niet meer echt zo heel erg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarschijnlijk omdat er veel jongeren/pubers massaal de app hebben gedownload en lukraak wat domme vragen hebben gesteld en in ongepast nederland hebben geantwoord en er een potje van hebben gemaakt. waardoor de site eigenlijk onder "spam" en "onzin" vragen is komen zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de app mag ook wel verder ontwikkeld worden..volgens mij kan je het puntenaantal ook niet zien bijv (heb momenteel mn ipod ff nie bij me).

en idd. deze site loopt alleen maar dan ook ALLEEN wanneer de site ook serieus genomen wordt. dat is DE kwaliteit van deze site. Zodra pietje de malloot (lees: het gebruiker aantal snel stijgt) deze website komt bevuilen met onzin vragen of onzin antwoorden komen de mensen die dit niet doen minder vaak..Oplossing: meer mods denk ik. Alhoewel ik er niet heel veel last van heb tot nu toe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vind ook eigenlijk (persoonlijk) dat iemand bij een vraag altijd eerst zelf op google even moet hebben gezocht..ik vind dit vooral een handige site voor moeilijk googlebare scenarios (specifieke situaties)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeker wel, baal ervan dat je niet kan melden want als ik een keer op mijn ipod zit komen er juist allemaal onzin dingen voorbij!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En alle vragen via de iPhone lijken standaard in 'Overig' terecht te komen, ook zonde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit is trouwens wel een vb van volgens mij het nadeel van de app. ik kan me niet herinneren dat ik hiervoor zomaar minnen kreeg zonder reden bij een goed antwoord, en nu kennelijk wel. jammer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed antwoord! +
ik vind t te kort door de bocht om de i phoners de schuld te geven. Het zijn de malloten die de site vervuilen.
En idd, de app zou uitgebreid moeten worden, want hij is niet heel handig, wb spelling, mogelijkheden, richtlijnen, overzichten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar voor de wel serieuze appers is het best kwetsend om al veroordeeld te worden gewoon omdat je een
i phone gebruikt. Iedereen wordt over 1 kam geschoren.
We zeggen toch ook niet dat alle oudjes lui zijn, alle jeugd brutaal, de turken pikken onze banden in en alle marokkanen zijn tuig.
Echt, als iedereen eens wist hoeveel je als (serieuze) i phoner over je heen krijgt, zou je daar van slikken, denk ik.
@commonw: met iphone kunnen we geen + of - geven. Was t maar waar. Soms vind ik een antw echt een+, maar dat kan ik alleen opschrijven als reactie en geen echte + geven...
Ik heb zelf niks tegen die app, maar het heeft wel een invasie van basisschoolkinderen hier teweeg gebracht, die telkens dezelfde vragen stellen, niet goed kunnen spellen,en de zoekfunctie niet gebruiken.
De volwassen vragen hier worden onder de voet gelopen door bergen met kindervragen over justin bieber of eerste natte dromen en dergelijke.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er was eens een hele leuke en interessante vraag, waar veel goede, interessante vragen op gesteld worden en waar mensen met respect met elkaar omgingen.
Toen kwam er een iPhone-app.
Een hele buslading pubertjes ontdekte deze leuke site en overstelpte hem met vragen in de trant van: "Moet je poepen?" (en dat was dan nog één van de netteren).
Respect was ver te zoeken, als je al kritiek durfde te hebben op zo'n iPhone ettertje, dan kreeg je ronduit te horen dat je je er niet mee moest bemoeien (maar dan uitgedrukt in het minder vriendelijke: "je moet je bek houden").

Ja, de mensen die vroeger deze site heel leuk en informatief vonden, vonden opeens de iPhone helemaal niet zo leuk en probeerden door middel van het veranderen van hun Avatar hun ongenoegen te uiten.

Deze site zal NOOIT meer worden wat het ooit geweest is. Sindsdien zie je de vaste oude groep steeds minder verschijnen en dat zal minder en minder worden, aangezien deze groep al hard op zoek is naar alternatieven, waar nog geen iPhone app aanwezig is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De app is prima, moet nog wat verder ontwikkeld worden. Maar de gebruikers die er bij zijn gekomen, zijn voor het grootste deel niet geinteresseerd in de goede werking van de site: serieuze vragen en serieuze antwoorden.

Hoe moet je zoenen?
Wat moet ik doen met mijn leven?
Wat kan ik van lege jodenkoekenbussen knutselen?
Wat zal ik vandaag eens gaan doen?
Ik vind een jongen leuk, maar is hij ook verliefd op mij?

Al dit soort vragen zit niemand op te wachten. Wellicht leuk voor een enkele keer, maar als er een grote hoeveelheid van dit soort vragen langs komt, is de lol er gauw af. Voor iedereen, ook voor de jeugd die met hun iPhone en de GV-app op deze site komt.
itsme
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik verveel me!
Ik kan niet slapen!
Wie vindt Justin Bieber ook leuk?
Ik ben geil!
Ik haat mijn juf.
Waarom zijn de bananen krom?
Enzovoorts...
Amadea
13 jaar geleden
En terwijl ik dit zat te lezen komt er weer zo een: Ik ben verliefd maar hoe weet ik nou of hij mij ook leuk vind
4 minuten geleden | nog 6 dagen te gaan | gesteld via iPhone |
Puckylover
Ik vind hem best wel leuk en ik was een keer ergens met vriendinnen en toen kwam hij ook steeds dichter bij zitten
(ik ben een meisje van 12 en zit midde in de puberteit en ik heb nog nooit een vriendje gehad) Zucht......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach, die van het knutselen met jodekoekenbussen of ander blikken vind ik dan nog wel leuk.
Net zoals breien- en hakenvragen.
Maar dit soort: *Ik ben 17 en nog maagd. Waar vind ik een seksdate?
* Kan iemand deze som oplossen? Huiswerkvragen, chatvragen, kletsvragen, onzinvragen.
Veel meer dan voor de app.
Toen die applicatie net uitkwam, kwamen er daardoor heel veel nieuwe gebruikers op GoeieVraag erbij. Er werden toen heel veel onzinnige vragen gesteld en onzinnig antwoorden gegeven. Welke allemaal niet volgens de richtlijnen waren.

Jij hebt nu inmiddels niveau 2 bereikt, en je zult in het begin ook wel gemerkt hebben dat heel veel antwoorden en vragen zijn verwijderd. Dat kwam omdat je nog moest leren welke richtlijnen gehanteerd werden op deze site.

Door die enorme stortvloed van onzinnige vragen en antwoorden was GoeieVraag op dat moment helemaal niet meer leuk. De moderatoren en de gebruikers hebben heel veel vragen en antwoorden moeten melden om de hele boel op orde te kunnen krijgen. Op dit moment ziet het er weer goed uit en zijn de vragen weer zoals we moeten zijn. Ook de antwoorden zijn nu veel beter.

Het probleem was niet die nieuwe applicatie, maar de enorme stortvloed aan nieuwe gebruikers die allemaal nog moesten leren hoe deze site volgens de richtlijnen werkt.
Van deze gebruikers waren er ook een heleboel kinderen en pubers. Dit zag je weerspiegeld in de type vragen die gesteld werden. Dit terwijl GoeieVraag meer geschikt is en gebruikt wordt door volwassenen.

Toegevoegd na 36 minuten:
Misschien als je eens deze thread op het GoeieVraag forum gaat lezen, dat het wat duidelijker voor je wordt.
http://goeievraagnl.123forum.nu/viewtopic.php?f=4&t=2006
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Je gebruikt verleden tijd, maar het is helaas nog steeds tegenwoordige tijd.... Dan wel niet meer in die overdonderende hoeveelheid van het begin, maar nog veel te veel om te kunnen zeggen dat het nu veel beter is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Af en toe vlamt het weer behoorlijk op ja :-(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar ben ik het dus niet mee eens. Op dit moment vind ik het goed en ik kom geen vragen tegen die niet voldoen aan de richtlijnen. Een enkele keer, maar dat was voorheen ook zo. Zelfs antwoorden zijn nu goed. Maar misschien komt het ook wel omdat ik nu minder actief weer op GoeieVraag. Het nadeel is nog wel steeds dat de hoeveelheid vragen enorm gegroeid is. Hierdoor krijg ik veel minder nuttige 'aanbevolen vragen' en zijn de nieuwe vragen niet meer bij te houden. Niet op de manier zoals ik dat voorheen deed.
Amadea
13 jaar geleden
Als er niet zo goed gemodereerd werd (waar wij met heel veel aan meewerken) dan zou je het wel degelijk zien. De vragen die niet aan de richtlijnen voldoen zijn vaak na een paar minuten al verdwenen, dus die zie jij niet meer. Maar ze worden nog dagelijks tientallen keren gesteld....
itsme
13 jaar geleden
klik de categorie 'overig' maar eens aan...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het gaat toch om het resultaat. Een vraag van een minuut op GoeieVraag is voor mij niet interessant, maar veel belangrijker: ook niet van ergernis. Misschien een overbodige toevoeging: maar ik kijk alleen op het moment dat ik op GoeieVraag kijk.
maar goed, de 1e min duim is alweer uitgedeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als eerste c+
het ook zoals amade stel dat er een hoop vragen erg snel verwijderd word soms idd binnen minuten of nog sneller.verder deel ik jouw mening wel dat er wel verbetering is in het nivo.En dat aantal vragen dat gesteld word een nadeel is.
mee eens met voorgaande reacties, het niveau is heel snel achteruit gegaan. Ook veel kids die blijkbaar hun huiswerk niet willen doen en voor het gemak het maar hier vragen ipv het opzoeken in hun leerboek of zelf nadenken. Aan de andere kant zie ik nu ook veel serieuze vragen er tussen komen van kinderen/jongeren die ergens mee zitten en de drempel is blijkbaar zo lager. Misschien gewoon maar afwachten tot het nieuwe van de app eraf is?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mensen zijn zo tegen de app, omdat er veel producten van Apple zijn diie gwoon niiet goed functioneren .. -.- Liike .. no offence verder maar ik ben het grotendeels wel met de massa eens aangeziien ik zelf ook een iPod in gebruik heb gehad heel kort.. en liike `k vond `t eght een *** ding .. x'D so yeah ...