Welk antwoord heeft ooit het meeste plusjes gekregen?

Dat moet wel een heel goed antwoord geweest zijn, dus ik ben benieuwd!

Toegevoegd na 48 minuten:
Het antwoord tot nu toe: eerste antwoord uit: http://www.goeievraag.nl/vraag/vriendin-internetvriend-paar-keer-ontmoet.49917#297971

Wie biedt er meer?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat was een antwoord, precies weet ik dat niet meer, met meer dan 50 plusjes, en het was een test hoeveel plusjes er zouden komen... Zo was er ook een vraag die vroeg hoeveel keer het aangemerkt zou worden als goeie vraag, ook die ging 50 keer... Nu zou ik dat niet proberen, nu wordt het gewist...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoeveel plusjes men ook geeft,de mods en/of de beheerder,hebben in hun onuitspekelijk wijsheid besloten,dat je er nooit meer dan 10 per antwoord op je conto bijgeboekt krijgt!

Het beste antwoord

Volgens mij die van jou, heb zitten te zoeken maar kan er geen 1 vinden die meer als 30 hebben. Wel in de 20. Goed antwoord van je ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat moet nog komen.
Ik heb er zo een donkerbruin vermoeden van, dat het dit antwoord gaat worden.

Toegevoegd na 18 minuten:
En dan, geen antwoord op je vraag, want je kunt hierop niet zoeken, maar wel het waarschijnlijke record aan minduimpjes.
56 stuks. Hier: (helemaal onderaan)
http://www.goeievraag.nl/vraag/vrolijk.31767?p=3
AWM
14 jaar geleden
De meeste Goede Vraag-markeringen staan hier
http://www.goeievraag.nl/vraag/gebeurt-mensen-vraag-markeren-goede.1879

Die van de thumbs up kan ik niet gevonden krijgen