Ja dat kan.
Je kan een vraag door jezelf gesteld verwijderen, door
op het knopje verwijderen te drukken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zeker!
Maar je kan 'm ook netjes 'sluiten'.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is de bedoeling dat je 'm sluit, dan krijg je ook je punten terug die het kostte om 'm te stellen. Doe je niets, dan sluit het systeem de vraag voor je maar krijg je je punten niet terug.
Een vraag verwijderen zou ik niet doen, het doel van GV is kennisvermeerdering en juist bladeren door oude vragen en antwoorden kan heel leerzaam zijn.