Punten bij goeievraag.nl

Ik heb goeievraag alleen op de iphone. Ik lees regelmatig over afsluiten van vragen. Ook het onderdeel punten krijgen en geven omdat je selecteerd wie het beste antwoord geeft.

Dit zie ik dus niet op de iphone app. Klopt dit of kijk ik niet goed?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kun jij met je iPhone-app de richtlijnen vinden? Kijk daar eens in, daar staat o.a. het puntenverhaal uitgelegd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook naar de gewone website toe gaan via je iphone is een kleine moeite en dan kun je wel je vragen sluiten en kun je ook meer lezen over het puntensysteem. Ik maak het makkelijk voor je, klik hier -> http://www.goeievraag.nl of http://m.goeievraag.nl
Kimath
13 jaar geleden
Inderdaad, via die mobiele versie van goeie vraag werkt veel fijner.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@raamklaza: goed geprobeerd, maar die links werken 9 van de 10 x ook niet met de iphone. Vergeefse moeite. :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoezo werken die links niet? Er zit toch een browser op. Als het niet werkt zou ik een normale telefoon aanschaffen.
Kimath
13 jaar geleden
Die link die werkt echt wel. Ik heb een iPod Touch, en ik gebruik regelmatig de mobiele versie van Goeie Vraag.
De link kopiëren hoeft niet eens, open gewoon Safari en typ goeievraag.nl
Dan word automatisch de mobiele versie geopend. Ik heb de app ooit eens geprobeerd, maar die via Safari werkt 10x beter.

Antwoorden (2)

Iphone is natuurlijk maar een beperkt middel om in beperkte mate gebruik te kunnen maken van de vele mogelijkheden van Internet. Prima geschikt voor korte tweets, opmerkinkjes of om wat te lezen te hebben ofzo.

Goeievraag daarentegen is bij uitstek een medium dat zich er voor leent er eens goed voor te gaan zitten, goed na te denken over je vragen en zeker over je antwoorden. Dat is niet iets dat je even doet terwijl je op de bus zit te wachten of zit te poepen.

Wil je dus van ALLE mogelijkheden van GV optimaal gebruik kunnen maken, en het platform gebruiken waarvoor het eigenlijk bedoeld is ,dan zul je op een echte computer moeten inloggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook in safari goeievraag.nl bekijken en dan als ie de mobile versie geeft onderaan de pagina normaal weergeven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ van mij.