Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat ik mijn pc plotseling niet meer met mijn al jaren gelijk gebleven gebruikersnaam en wachtwoord bij GV kan inloggen ?

Het vreemde is dat dat met dezelfde gegevens wel lukt op m'n IPad vandaar dat toch deze vraag kan stellen.

Toegevoegd na 1 uur:
En ik merk nu dat het op mijn netbook ook nog prima lukt. Ik denk dat er op mijn pc een cookie of zo dwars ligt ;-)

Toegevoegd na 4 uur:
Ik weet nu waar het aan ligt: het is de browser Opera die ik gebruikte. Alle andere browsers (Firefox, Chrome, IExplorer, Avant) gaven geen probleem.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
158

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Caps Lock aan; of je bent (per ongeluk) van toetsenbord (Nederlands ipv Verenigde Staten bijvoorbeeld) veranderd en er zit een teken boven een cijfertoets in je wachtwoord. Dan klopt je wachtwoord niet meer. Aanpassen via de taakbalk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee allebei gechecked
Als je systeemherstel hebt gebruikt op je p.c.wil het wel eens voorkomen dat je wachtwoord en gebruikersnaam verdwijnen is mij ook en keer gebeurd.

Toegevoegd na 1 minuut:
Laat mij nu gewoon ingelogd blijven.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb geen systeemherstel gebruikt. Tnx anyway.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding