Nee, als iemand zegt : +1 en
hij vergeet dan op het duimpje omhoog te klikken,
dan krijg je er niet een punt bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 ^^
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik geef je een +1 als het kon (zit nog niet hoog genoeg)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@dannykoning dan geef ik jou +1 wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+14 nu :-), maar toch maar +10 helaas!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 krijg ik er nu ook een punt bij? ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tot maximaal 10 punten. Mijn duimpje telt dus niet meer

Andere antwoorden (4)

Ja, voor elk "plusje" krijg je er een punt bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-1
Even de regels lezen: http://www.goeievraag.nl/help/punten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hij vatte het als op thumbs-up klikken, niet als dat je het als een reactie plaatst
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Arber, dat klopt inderdaad. Met plusje bedoelde ik "klikken op duimpje omhoog". Ik was waarschijnlijk in de war met NuJij. Daar gebruikt men de termen "plus" en "min". Mijn antwoord klopte, maar ik me niet goed uitgedrukt. Excuses daarvoor.
Nee, alleen als je thumbs up aanklikt
Anderen willen niet onvermeld laten dat ze geplust hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alleen als je op +1 KLIKT krijg je een punt, als je -1klikt niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, dan moet je op het duimpje klikken die omhoog wijst. En dan krijg je een punt. Als je op het duimpje klikt naar beneden dan krijg je hier geen punten aftrek. Maar als je op de duim naar beneden klikt wordt naar 25 gegeven antwoorden een cijfer beoordeelt en de aantal minnetjes heeft invloed op je cijfer en natuurlijk de plussen en de beste gegeven antwoorden.
Je mag pas beoordelen als je 100 punten hebt.