Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je een vraag verwijderen? Ik had nl ergens op geantwoord, maar ik kan de vraag nergens terugvinden...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
87

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja dat kan. Het kan ook zo zij (dat gebeurd vrij vaak), dat de vraag verwijderd wordt door het moderatieteam van Goeievraag. Ook een aantal dagen nadat de vraag gesteld is, kan dit gebeuren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja dat kan, of dat de moderatoren hem verwijderen

Toegevoegd na 39 seconden:
Bijvoorbeeld als je om een mening vraagt, de vraag al eerder is gestelt of als hij op een andere manier verkeerd is
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bovenin de browser zie je rechts een blauwe balk, de tweede optie is: mijn pagina. Daar kun je klikken, en precies zien welke vraag je hebt gesteld, of waar je antwoord op hebt gegeven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk even bij je profiel, daar staan al je gestelde en beantwoorde vragen. Een vraag verwijderen kun je niet maar je kunt hem wel na een uur sluiten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je antwoord kun je wel zelf verwijderen maar een reactie weer niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eh, je kan wel vragen verwijderen. Kijk maar bij je vragen, daar staat de knop verwijderen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die knop staat alleen bij je antwoorden.
Ja, dat kan. Maar als je het gwn niet meer kan vinden, ga dan naar v&a ( vraag en antwoord) daar kan je alles terug vinden. Suc6

Groet: dennis
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding