waarom staat mijn vraag ook op deze site?

http://www.openvragen.nl/15609/kan-een-moederbord-een-weerstandje-missen terwijl ik het hier heb gesteld:
http://www.goeievraag.nl/vraag/moederbord-weerstandje-missen.162463

Toegevoegd na 18 uur:
ik vond het op google toen ik mijn vraag opzocht? (http://tinyurl.com/6frfe4b)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
ik keek eens rond en kwam nog veel meer vragen tegen die van deze site komen.
MissBiggie
13 jaar geleden
Ik heb ook es gekeken daar en inderdaad, het sterft er van de vragen die op GV gesteld zijn ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Irritant, zeg!
MissBiggie
13 jaar geleden
En het gaat maar door daar ... vreselijk sneu. Kan daar nu nix aan gedaan worden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een maffe site, alles is direct gecopieerd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er wordt door Sanoma gekeken wat eraan gedaan wordt. Sites kunnen en mogen content plaatsen via zogenaamde widgets e.d. (net als op Iphone, Startpagina e.d), maar m.i. niet op deze manier.
MissBiggie
13 jaar geleden
Er wordt ook echt door niemand daar antwoord gegeven op welke vraag dan ook

Antwoorden (1)

Deze website kopieert kennelijk vragen van Goede Vraag. Het beheer is op de hoogte gesteld en neemt hier hopenlijk maatregelen tegen.

Toegevoegd na 14 minuten:
Misschien helpt het om te vragen of je vraag wordt verwijderd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Openvragen.nl is een schitterende site. Want in de links staat dat je "gratis geld kunt verdienen". Zulke mooie links hebben wij niet op GV. ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat moeten ze dan m.i. niet doen met een vraag die hier wordt gepost. Ik neem aan dat de vraagsteller van deze vraag dat ook niet leuk vind.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Domeinnaam openvragen.nl
Status actief
Houder PowerShare
Administratieve contactpersoon info@powershare.nl
Registrar Transip BV
Schipholweg 9 b
2316XB LEIDEN
Nederland
Technische contactpersonen info@powershare.nl
Domeinnaamservers ns1.oyunzevki.com
ns2.oyunzevki.com
Datum registratie 2010-12-21
Administratie door NL Domain Registry
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zie nu dat deze openvragen.nl-mafkees zelfs de categorieen hier letterlijk heeft gecopieerd. Zelfs daar was ie te lui voor, om ze zelf te bedenken ;-) http://www.openvragen.nl/categories
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
yep. behalve natuurlijk de categorie goeievraag. hij zal wel een redelijke boterham verdienen nu met al die gratis bezoekers en zijn banners
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:-) de openvraag eigenaar is wel een beetje dom, maar weer net slim genoeg om dat "goeie vraag" niet mee te copieren. Ik denk dat hij helemaal geen redelijke boterham verdient. Er staan zoveel bagger-banners, en dat weten internet-gebruikers zo langzamerhand wel. Voor zover ik het kan overzien worden er ook nauwelijks vragen beantwoord, dus de bezoekersaantallen zullen ook wel tegenvallen.