Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (8)

ja. Mijn vraag naar aanleiding van deze vraag is: is het handig om een vraag ook als enquete te kunnen stellen. Veel vragen hebben namelijk veel weg van een poll.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, zowel bewust als onbewust.

Gaat vanzelf. Als je een vraag ziet, ga je er vanzelf over nadenken. De ene vraag roept de andere op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben nog maar sinds kort op deze site, maar de ene vraag lokt soms wel weer een andere vraag uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja. Soms roepen vragen andere vrgaen op.
En andere keren schiet opeens een vraag mij te binnen door iets dat in een vraag (of antwoord/reactie) wordt geschreven, alleen die was ik weer vergeten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoi,

Ik denk van wel want alles wat je mee maakt, is van invloed op je toekomstige gedrag.

m.vr.gr. ... dirk ...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat gebeurt regelmatig! Moet je maar eens kijken naar de meest recente vragen. Vaak zie je dat je een bepaalde vraag rechtstreeks in verband kan brengen met een vraag (paar vragen) ervoor!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jazeker, mijn vraag over zwervers bijvoorbeeld. Ik las een vraag van zeppuhh die over zwervers ging en kort erna stelde ik mijn vraag. Vragen lezen inspireert tot vragen stellen. Dat is onder andere het leuke aan GV, je wordt constant geprikkeld tot nadenken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding