Hoe kun je iemand die je steeds rare persoonlijke berichten stuurt op GoeieVraag permanent blokkeren?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Door één van de moderatoren een pb te sturen met uitleg hoe en wat!
En het liefst met een kopie van de berichten.
Stuur maar naar mij.
amigo
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
+
Dat is inderdaad niet de bedoeling op deze site. Stuur idd een bericht naar de beantwoorder op deze vraag (amigo). Gebruik het enveloppe.
Je komt dan idd in contact met een moderator.
Succes! Plus!!!