Waarom staan sommige vragen langer open dan andere?

hoe komt het dat sommige vragen langer blijven staan,dan de week wat eigenlijk mag,heeft dat met de populariteit te maken ?
vb.;pdd-nos vraag bij psyche.

Toegevoegd na 9 minuten:
oke ,dankjewel voor jullie antwoorden,ik was al de hele tijd de logica proberen te ontdekken,maar ben nog niet zo lang hier lid,dus daarom misschien domme vraag.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Standaard kun je een vraag 7 dagen open laten staan, maar je hebt de keuze om de vraag daarna te laten verlengen, tot maximaal 14 dagen dacht ik. Dan hebben mensen langer de tijd om te antwoorden.
Kimath
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
ah dank je :) Dan had ik het net andersom :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt tijdens het stellen van de vraag of achteraf het aantal dagen instellen. Dit is maximaal 14 dagen. Je kunt dus niet steeds verlengen. Omdat de standaardtijd 7 dagen is kan je - als er geen goed antwoord komt - tijdens de looptijd het aantal dagen nog wijzigen door je vraag te bewerken. Je kunt de vraag dan op 14 dagen zetten, het aantal dagen na het stellen van de vraag. Het oorspronkelijke antwoord is dus goed. Je kunt dus niet steeds met 7 dagen verlengen. Als er geen antwoord is gegeven kan je de vraag verwijderen (voor je deze sluit) en een nieuwe vraag stellen.

Andere antwoorden (1)

Zoals je bij het stellen van deze vraag kan zien. Kan je de maximale aantal dagen instellen. Deze is maximaal 14 dagen. Het staat vlakbij de knoppen om de vraag op de site te zetten.