Hoe kan het dat voorheen de links in GoeieVraag mails in een mobiele weergave werden geopend en nu niet?

Ik lees mijn mails vanaf mijn mobiel. En kon altijd prima reageren op antwoorden en reacties door ook op mijn mobiel de link te gebruiken naar de vraag. Deze werd dan uitstekend in een mobiele weergave gezet voor me.
Maar sinds ik 1 keer onderin op volledige weergave heb gedrukt (om iemand een PB te sturen) wordt de links vanuit de mail geopend in de volledige weergave.
Hoe krijg ik dit weer goed.

Heb al diverse mobiele links op de site geklikt en de browser afgesloten. Dat wil niet helpen
Ik heb qua toestel een Blackberry Torch 9800

Toegevoegd na 4 minuten:
Laat maar, ik heb de cookies en cache weggegooid en nu is het weer goed. Ik zal hier het beheer informeren.
Tenzij iemand nog een goede suggestie heeft.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

onderin staat ook mobiel, dan springt ie weer in mobiele versie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, die heb ik gezien. Maar ook die past het niet definitief aan.