Is het technisch mogelijk om mensen die als gast een vraag stellen alleen plusjes of minnetjes te kunnen laten geven voor die ene vraag?

Nu zijn er heel veel vragen die door gasten zijn gesteld waarbij de vraagsteller in een reactie op een antwoord zeggen of ze blij zijn met het antwoord of niet. Ikzelf zou het een goed idee vinden als gasten alleen voor die ene vraag die ze stellen plusjes of minnetjes kunnen geven aan antwoorden. Zo kan de gast ook op die manier zijn blijk van waardering voor een waardevol antwoord geven. Is dat technisch te realiseren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Of het technisch mogelijk is kunnen natuurlijk alleen de technische mensen achter deze site je vertellen(al kan ik me niet voorstellen dat het niet zo is, want ze kunnen zo ongeveer ALLES programmeren).

Los daarvan vind ik het sowieso een uitstekend idee gasten helemaal geen duimpjes of punten voor vragen te laten uitdelen. Een gast kan / mag een vraag stellen, en wellicht een maximum aantal antwoorden geven om de site uit te proberen, maar daarna lijkt het me weinig moeite ze te vragen zich even te registreren.

Natuurlijk kan ook een gast pas 'duimen' vanaf 100 punten, maar tot een dergelijk puntenaantal 'gast' blijven, nee, persoonlijk ben ik van mening dat dat niet zou moeten kunnen. Je kunt ze namelijk onmogelijk een beetje uit elkaar houden, al die gasten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja. Technisch is dit mogelijk.

Door een bezoek via een 'cookie' te registreren danwel het IP adres te registreren kan je met een beperkte mate van zekerheid registreren wat bezoekers doen, en hier de functionaliteit van de website op aanpassen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, niet waterdicht. Alleen voor mensen die ingelogd zijn. Het begrip 'gast' en wat die allemaal kunnen en mogen is voor mij onduidelijk. Maar als je eenmaal bent ingelogd, dan kun je alles beheersen. Los van dit is de functionaliteit van GV op zijn best matig te noemen