Je kunt meer antwoorden geven, vragen stellen, berichten sturen en reacties plaatsen. Ook gaat het gewoon om de eer en kun je vanaf niveau twee duimpjes geven. Hoe hoger je niveau, ook hoe hoger je puntenaantal dus hoe hoger je plaats op de GV! lijst. Als je niveau hoger is heb je waarschijnlijk ook meer medailles die weer voor "prestige" geeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed zo knul

Andere antwoorden (3)

Vanaf niveau 2 kun je plusjes en minnetjes geven... voor de rest is het gewoon leuk om een naar hoger level te gaan... je hebt er lol aan..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Na het eerste level kun je mee plussen en minnen.
De eerste pakweg vijf levels kun je meer vragen per dag beantwoorden, maar daarna kun je er niks meer mee en heb je er niks meer aan. Het is puur voor de lol.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, mijn huis staat anders vol broodroosters, hoor.
Je kan proberen medaies te winnen