Je kunt ook, als je helemaal niet tevreden bent over je eigen tekst, je antwoord geheel verwijderen en daarna de vraag opnieuw beantwoorden.

Als een deel van je tekst wel wil behouden, dan kopieer je eerst je tekst.
(Evt. bewaar je die tekst middels plakken in een word-bestand, maar dat hoeft niet)

Vervolgens verwijder je je antwoord.
Druk opnieuw op: "beantwoorden" en plak je eerste tekst in het beantwoordvak en bewerkt hem dan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als het een vraag is die je gesteld hebt, dan ga je naar je vraag toe en klikt op 'bewerken'. Je kunt dan tekst toevoegen, maar oude tekst niet verwijderen.

Als je een antwoord hebt gegeven op een vraag, dan ga je naar dat antwoord en klik je vervolgens weer op 'bewerken'. Je kunt nu weer tekst toevoegen.

Ben je niet tevreden over je vraag of antwoord, dan kun je hem ook gewoon verwijderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt je tekst alleen op internet veranderen dus NIET op de app.
Je gaat naar je vraag of antwoord en klikt op bewerken dan kan je er tekst bij typen.