Wat vindt je leuker antwoorden of reactie's?

Vaak ben ik heel nieuwsgierig naar de antwoorden maar soms /vaak vind ik de reactie's eigenlijk wel leuker.
Vooral als het er tientallen worden.
Of vinden jullie dat gezeur, die reactie's?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
AWM
14 jaar geleden
Leg eens uit waaraan je dacht toen je die foto uitkoos bij deze vraag....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan ik niet zonder te lachen!
Ik schud dan t e v e e l
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alslaje... wat doe je met zijn broer????
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om broederwraak te voorkomen, avater weer verandert, maar degene die de grap moeten weten, weten het nu.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is het niks geworden?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jawel; Je moet wel rubber laarzen aantrekken om het schaap met de achterpoten bij in te steken, zodat het niet weg kan lopen. Bij eerder gebruik al binnen een uur emeeltje of ik wilde veranderen van avatar wegens binnenlopende klachten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan ik me voorstellen, ik zag het eerst ook niet, erg leuk
Dat van die kaplaarsen moet ik eens proberen.
Moet je dan een extra grote maat nemen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Persoonlijk houdt ik van een beetje strak, dus ik gebruik meestal kaplaarzen die een ½ maatje kleiner zijn als mijn schoenmaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Blaat het niet, dan schaapt het niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wow...mijn reactie's zijn om minder verwijderd! hahahaha. Maar ik vind ze wel leuk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn plaatjes werden ook verwijderd omdat ze niet op het onderwerp zouden slaan. Tja, het ligt er natuurlijk maar aan wat voor hersenkronkel je hebt, toch? ;-)

Het beste antwoord

Dan kies ik toch voor de reacties, zeker als het er meer worden dan 15 á 20. Je gaat dan dieper op iets in en er komt steeds meer los, dit kan erg interessant zijn. Vooral wanneer het met het nodige respect gebeurt is het leuk om eens te kijken hoe diep je kunt gaan samen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
met het nodige respect kijken hoe diep je met elkaar kan gaan.
Dat spreekt me aan!

Andere antwoorden (12)

Het ligt eraan wat wat het onderwerp is. Maar de reacties zijn doorgaans erg interessant om te volgen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Net wat je zegt.
De antwoorden bevredigen je nieuwsgieigheid en de reacties lessen meer je behoefte aan humor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maakt niet uit, allebei wel.
Reactie`s lezen is ook wel leuk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
reacties zijn wel leuk alleen jammer dat vele daar iets neergooien en nooit meer kijkt wat andere er van vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De reacties die ik soms krijg op mijn antwoorden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De reactie`s, vooral als mensen zich druk maken om (schijnbaar)onnozele dingen dan kan ik wel eens in een deuk liggen ja.Ik stel me dan voor als ze een tijdje daarna nog eens gaan kijken zij zelf er ook om kunnen lachen over al die reactie`s.
goed voorbeeld vind ik de vraag over groene zeep.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik heel graag iets wil weten, dan vindt ik de antwoorden leuker. Maar de reacties zijn vaak ook interessant, omdat er dan inhoudelijk wat dieper op de vraag of het antwoord word in gegaan. Wat mij betreft, hebben beide toegevoegde waarde..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eigenlijk vind ik de reacties vaak leuker. Bijdehandte antwoorden lopen namelijk grote kans door de mods naar het rijk der reacties verwezen te worden en daar zitten af en toe toch echt wel pareltjes tussen. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn voorkeur gaat uit naar het lezen van reacties en daar evt. op reageren.
Voor de duidelijkheid moet wel gezegd dat ik alleen die vragen doorneem die mij aanspreken, maar dat zal ik niet alleen hebben.
Reacties, in welke vorm dan ook maar met respect voor de ander, vind ik zeker geen gezeur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Reacties, want daar gebeurt het allemaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
antwoorden,andere laten delen in de kennis en ervaring die ik heb waarbij niet vergeten moet worden dat mijn antwoorden vaak meningen zijn die er eigenlijk niet toe doen,omdat ieder zijn eigen mening maar moet vormen.
reacties gebruik ik vaker om aanvullingen of verbeteringen aan te brengen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
antwoorden