Wat is dat eigenlijk met al die plussen?

Bij een antwoord staan er soms plussen van anderen bij de reacties, waarvoor dienen die? Krijgt diegene die dat antwoord gesteld heeft dan extra punten, ofzo?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ge moet eerst maar es efkes de richtlijnen lezen, dan snapt ge hoe het er hier aan toe gaat.

Het beste antwoord

Hoi Paul,

De vorige antwoorden zijn uiteraard correct; Als iemand op het duimpje omhoog klikt, komt er een extra punt op het saldo. De plusjes die je bij de reacties ziet staan, zijn om de antwoorder te laten weten wie de plusjes gegeven heeft, of van mensen die geen duimpjes kunnen klikken (Nivo 1 gebruikers) maar wel willen laten zien dat ze het antwoord waarderen. Alleen in de reactie een plusje zetten levert de beantwoorder geen punten op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als iemand een antwoord goed vind, en level 2 is, kan diegene op het duimpje omhoog klikken. Dan krijgt diegene die het antwoord gegeven heeft 1 punt erbij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, degene die het antwoord heeft gesteld krijgt inderdaad een extra punt.
Zoals in het puntensysteem staat:
Vraag wordt interessant gevonden: +1 (Maximaal +10 punten per vraag)

Toegevoegd na 2 minuten:
Sorry, Slepz was mij voor. Over punten gesproken, als een antwoord herhaalt wordt, kan het verwijderd worden door het moderatieteam: -5 punten ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja. Je kunt maximaal 10 punten krijgen door een plusduimpje. Alle plusjes die je daarna nog krijgt tellen niet meer als punten, alleen nog maar mee voor de antwoordwaardering.

Minduimpjes zorgen niet voor punten in mindering, deze hebben alleen maar invloed op de antwoordwaardering.

Als je meer wilt weten, dan raad ik je aan even de richtlijnen te lezen.

http://www.goeievraag.nl/help/punten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zou iemand even kunnen motiveren waarom ik hier een min heb?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha.... dacht dat jij je daar niet meer druk om maakte. Van mij krijg je in ieder geval een +1 :)))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal niet. Als ik fout zit of een standpunt inneem waarvan ik weet dat mensen daar heel anders tegenaan kijken, dan calculeer ik die minnen in, en daar kan ik dan ook mee leven, zeker als die mensen ook even meedelen waarom, maar ik vraag me echt af wat er dan fout is in dit antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik snap ook niet waarom iemand je een min zou geven. Van mij krijg je ook een +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plus+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ Maar hoe komt het dat sommige mensen omlaag gaan in punten? Of komt dat doordat ze veel vragen stellen?