Is er nog een site zoals GV?

Is er nog een site met hetzelfde concept als GV? En zo ja, welke was er dan eerder?

Toegevoegd na 26 minuten:
Wauw veel meer dan ik dacht.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Openvragen
Watwiljijweten

GV was in NL de eerste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja, maar een beetje anders. het is "beste antwoord.nl"

http://www.beste-antwoord.nl/vragen/4347/Hoe-ontstaan-lokale-stortbuien-in-Nederland

Welke eerder was weet ik niet

Toegevoegd na 3 minuten:
GV was er eerder. Beste Antwoord is er vanaf 2010.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Volgens mij was Goeie Vraag er het eerst, en is die door jou vermelde site een slechte na-aper....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt. Heb het net gevonden. Ik had er van gehoord, maar ben er daarnet even op geweest. Onoverzichtelijke site, net wat je zegt: slechte na-aper!
Maar: do'n shoot the messenger, ik beantwoordde enkel de vraag......
Amadea
13 jaar geleden
GV is er sinds januari 2009. Tenminste, dat is de oudste maand die ik kan vinden dat er een deelnemer volgens de gebruikerslijst bij GV is gekomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
idd.
www.Answers.com bestaat al sinds 1999

answers.yahoo.com sinds 2005

Goeievraag sinds 2008/2009 geloof ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/

deze site lijkt veel op GV
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar is alleen voor serieuze vragen.....:)
Op deze site worden vragen beantwoord door wetenschappers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is dit alleen voor serieuze vragen?? :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op alle vragen die je weten wilt, waar een wetenschappelijk antwoord op te geven valt, mensen met kennis, geen meningen. Dus geen onzin vragen wat hier nog wel eens het geval is, maar goed, ieder wat wils.
Hoewel niet opgezet als zijnde een vraagbaak heeft wikipedia een aantal jaar geleden ook een pagina gemaakt waar je iedere vraag mag stellen; ze worden echter wel weer na verloop van tijd verwijderd.

Het is dus niet alleen voor als je vragen over wikipedia hebt.