Hoe kan ik er voor zorgen dat goeievraag niet steeds terug schiet naar de eerste 3 vragen?

Ontzettend irritant! Ik kijk in de browser op mijn smartphone.
Ik moet steeds op "volgende 5 vragen" klikken. Als ik dan tussentijds een vraag open om te lezen en ik wil daarna weer terug, staat hij weer op start. En kan ik weer beginnen bij de eerste 3 vragen.

Picture for question
een jaar geleden
1K
LeonardN
een jaar geleden
Dat kan niet.
Welkom bij de club!
Dit is een van de vele klachten over de nieuwe site. https://goeievraag.startpagina.nl/forum/topic/2606391/nieuwe-versie-gv/?page=5
(Zie halverwege de pagina waar GV zelf reageert op Amadea en mij en dan mijn reactie daarop.)
@LeonardN Wat bedoel je precies met ‘functionaliteit’ (vraag 2)? We hebben de website een flinke update gegeven zodat het moderner oogt, maar ook overzichtelijker en gebruiksvriendelijker voor jullie.
TurfGraver
een jaar geleden
Als ik in een vraag een klein stukje naar beneden whipe krijg ik onder iets van < > ◇ ☆ □ =
Met < ga ik terug waar ik was.
LeonardN
een jaar geleden
@TG
Zie reactie onder antwoord KeesWim.
Het is niet dat we niet weten hoe we terug moeten navigeren.
Het is dat dan alles weer was zoals het was in de beginstaat.
Dus als je 7 keer op "Toon nog 5 vragen" hebt gedrukt is dat werk dus verdwenen.
Moet je weer opnieuw 7 keer op "Toon nog 5 vragen" drukken voor je er weer bent.
Vortexxx
een jaar geleden
Het is een verschrikkelijke "vernieuwing" de oude stijl was eigenlijk ook niks, maar beter dan wat het nu geworden is, dit is echt zo'n irritante GUX geworden, het is gedaan om aantrekkelijker te worden, maar ik denk dat het met clicks te maken heeft, je krijgt echt RSI hier. Ik kijk het nog eventjes aan, en ben ik hier weer weg, ik denk dat meer mensen dit al gedaan hebben want de toeloop is stukken minder dan een paar jaar geleden.
TurfGraver
een jaar geleden
@LeonardN, vreemd. Bij mij niet.
Dan ga ik weer terug naar plek van vraag welke ik net geopend had.
LeonardN
een jaar geleden
Bijzonder.
KeesWim stelde hetzelfde. Ik gebruik enkel PC. Wat gebruik jij?
Wat zegt de URL? Want in principe als het
https://www.startpagina.nl/v/
is dan zou alles weer dichtgeklapt moeten zijn.
Anders zou het betekenen dat je browser iets bijzonders doet.
Dat deze een snapshot maakt, of eigenlijk niet wegnavigeert van de pagina maar deze in geheugen bewaart en weer terugtovert, ipv werkelijk naar https://www.startpagina.nl/v/ navigeren.
TurfGraver
een jaar geleden
Samsung Internet op Android.
Url veranderd niet en is https://www.startpagina.nl/v/.

Antwoorden (1)

"Hoe kan ik er voor zorgen dat goeievraag niet steeds terug schiet naar de eerste 3 vragen?"

Dat kan niet. Immers GV gebruikt geen paginanummering meer, maar laadt alles binnen de thuispagina.
Je moet dus van methode wisselen.

Je kan op de PC middelklik gebruiken ipv linkermuis, zodat de vraag in een nieuw venster opent. (of rechterklik en dan "openen in nieuw tabblad".

Als smartphonegebruiker kan je op de vraag blijven drukken zodat er opties verschijnen. Je kan dan bij sommige mobiele browsers kiezen voor "openen in een nieuw tabblad" of iets dergelijks.
===

Ondertussen komen er meerdere berichten van mensen die niet opnieuw open hoeven te klikken. Graag even melden welke apparatuur/browser je dan gebruikt.

Zelf gelijk even getest:
PC/Windows
Opera = Reset
Firefox = Reset
Chrome = Terug zoals het was
===
Chrome op Android = Terug zoals het was
Toegevoegd op 14 mei 2023 08:45: tekst
een jaar geleden
Ritsuka
een jaar geleden
Ik heb inderdaad de optie 'open in new tab' of 'open in background tab'
Ik gebruik meestal de 2e optie. Dan scroll ik eerst naar beneden en open alles, en ga dan de tabbladen langs.