Vraag zoeken op datum?

Als ik op het vergrootglas tik en dan de gevraagde vragen bekijk is de ene bv. 2 maanden geleden de volgende 1 week en de daarop volgende 1 jaar?? Kan dit ook op datum gezet worden? ( iPad/iPhone) groet!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dan vermoed ik dat je de vragen in een bepaalde categorie bekijkt.

De vragen staan hier allemaal op datum-volgorde, waarbij de nieuwste vragen bovenaan staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, er kan niet op datum gezet worden. De zoek resultaten worden op volgorde van overeenkomst weergegeven. De vraag met de meeste overeenkomst komt dus bovenaan, ongeacht hoe oud die is.