Bovenin waar je je vraag kunt stellen,kun je een trefwoord intypen,je krijgt dan vanzelf vragen te zien met het trefwoord erin.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik bedoel het volgende: Ik heb bij deze vraag trefwoorden gebruikt, maar is er een mogelijkheid die trefwoorden ergens terug te zien (vooral ook als ik niet de vraagsteller ben)?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Voor zover ik weet is dit niet mogelijk.
Als je op "vraag bewerken" klikt, kan je zien welke trefwoorden je ingevuld hebt en kan je ze eventueel ook nog veranderen.
Ik denk echter niet dat je de trefwoorden kan zien van een vraag van iemand anders.