www.goeievraag.nl/profiel/naam

Toegevoegd na 1 minuut:
via deze link kom je op de profielpagina van degene die je zoekt.

Toegevoegd na 4 minuten:
uiteraard moet je ipv 'naam'de gezochte naam intikken.
Rieneke1
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En wie is dit dan?? Geloof niet dat dit antwoord is op de vraag hoor Rieneke.
Rieneke1
12 jaar geleden
haha ipv naam moet je natuurlijk de gezochte naam intikken, sorry voor het misverstand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als ik bijvoorbeeld jou, 'rieneke' zoeken wil, is er dan een lijst oid waar ik je naam intyp en jij dan tevoorschijnkomt?
Rieneke1
12 jaar geleden
dan type je:
www.goeievraag.nl/profiel/rieneke
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt!+1 hoe wist je dit???
Rieneke1
12 jaar geleden
hahahaa eleo, ik weet zoveel onzin ;p
bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
errug handig.
ik konhet nergens vinden op deze site, jij kennelijk wel
of heb je het zelf bedacht....
in dat geval: TOPPIE!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
omdat jouw oplossing zo eenvoudig is!

Andere antwoorden (2)

En mocht je slechts het begin van de naam weten, bijvoorbeeld, je weet dat het begint met rien maar verder weet je het niet, dan kun je naar berichten gaan, nieuw bericht aanklikken en de eerste paar letters die je weet intikken, dan verschijnt er een lijstje met wie er aan die letters voldoen.
(bericht hoef je uiteraard niet te versturen).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt, dat wist ik idd.
wat rieneke zegt, zag jij dat ergens op GV?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook een goeie :) +1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor, zo zoek ik altijd leden op.
Ik heb het ooit ontdekt toen ik op mijn eigen pagina was, toen stond er boven in beeld:
www.goeievraag.nl/profiel/C4th
toen vroeg ik me af of dat ook voor andere profielen zou werken et voila.
Er is een hele grote zoekmachine met de naam Google.

Daarmee kun je nagenoeg alles vinden wat je maar wilt.

Ook op een website, zoals goeievraag.nl

Zie de bron voor een voorbeeld van goeievraag, even de xxx veranderen voor een naam of een deel van de naam en je vindt wat je wilt