Omdat je een aantal vragen heb gesteld. Dat kost 3 punten per keer.

Toegevoegd na 1 minuut:
En éen daarvan is verwijderd zie ik. Ook dat kost punten.

Toegevoegd na 3 minuten:
Kijk even bovenaan bij "help"> punten, dan begrijp je het.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt vragen gesteld - dat kost punten (maar die krijg je terug als je een vraag sluit).

Een vraag is verwijderd. Dat kost strafpunten.

Voor informatie over het puntensysteem, zie de eerste Bron.

Voor informatie over hoe *jouw* punten tot stand zijn gekomen, zie de tweede Bron, onderaan de pagina. Wel eerst inloggen, anders zie je die informatie niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ook zo vroeg wakker? ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Altijd vroeg wakker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoezo vroeg? Ik werd om 06:15 wakker, heb uitgeslapen tot 06:45. In GV open ik meestal een aantal vragen in aparte browsertabs, daarna ga ik die vragen beantwoorden, of reacties schrijven. Deze vraag had ik geopend toen er nog nul antwoorden waren, maar pas wat later beantwoord. Vandaar dat ik jouw antwoord nog niet had gezien. Dat gebeurt me wel vaker, dan ben ik wat te lang bezig met die andere tabs, en dan gebeurt er van alles dat ik dan niet zie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Rotaluclac, Begrijp ik heus wel overkomt mij ook vaak, ik wilde alleen even plagen, krijg je doch een + van me om het goed te maken :))
Inmiddels heb je er nog maar negen. Voor elke vraag die je stelt, gaan er punten af, en voor elk antwoord dat je geeft komt er een punt bij. Daarnaast kun je exta puntjes verzamelen als mensen je vraag OF je antwoord goedvinden en waarderen door een 'duimpje' te geven. Dat kan vanaf 100 punten (nivo 2).

Wanneer iemand je antwoord niks vind kan hij ook een min-duimpje geven, maar dat heeft geen invloed op je punten. Wel gaan er punten af als er een vraag verwijderd wordt (bijvoorbeeld omdat die dubbel is gesteld of niet aan de richtlijnen voldeed).. Vermoedelijk is dat het geval geweest. Maak je geen zorgen ; dat overkomt iedereen, en niet alleen in het begin :lol:.

Naast de richtlijnen is het wellicht ook een goed idee om in de kolom links te klikken op de categorie ' goeie vraag' en te kijken welke vragen er al gesteld en beantwoord zijn over Goeie Vraag zelf ; ze vormen inmiddels een soort uitgebreide handleiding die heel veel vragen en onduidelijkheden kan voorkomen (en soms ook een beetje erger maken ;-)

Welkom op goede vraag, ik hoop dat je je draai hier een beetje gaat vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vergeet niet dat je je 3 punten voor het stellen van een vraag weer terug krijgt als je de vraag sluit. Dus deze zijn even van je "geleend".