Waarom staat het veld "antwoord mailen" standaard aan op GV?

Ik wordt gek van die mailtjes om te krijgen!!!!!!!!!!

Kan dat niet anders...............

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

In je instellingen op je persoonlijke pagina kun je precies instellen waar je wel een mailtje van wilt ontvangen en waarvan niet. In het begin werd ik ook knettergek van alle spam, tot ik daarachter kwam.
Toen heb ik alles uitgezet, maar dat was ook niet handig. In je puntenoverzicht kun je namelijk wel zien wanneer je een plusje hebt gekregen, maar niet wanneer er een reactie op je antwoord is.

Nu heb ik hem zo ingesteld dat ik een mailtje krijg als er een reactie is, bij een beste vraag en als ik PB heb. Nog steeds een flinke berg mailtjes, maar je klikt ze ook zo weer weg na doorlezen. Door mijn outlook zie ik de meesten ook gewoon binnenkomen, lees ze in het meldschermpje en klik meteen weer weg.

Alleen is het jammer dat je geen melding kunt krijgen wanneer er bij andermans antwoord is gereageerd op jou reactie en wanneer je een minnetje hebt gekregen ; dat blijft handwerk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt sinds kort wel melding krijgen als er een reactie is na jouw reactie op iemand anders zijn/haar antwoord. Dit doe je door bij de e-mailnotificaties "Reacties na mijn reactie" op "Ja" te zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ah, die had ik nog niet ontdekt ; blijkbaar de aankondiging gemist ?? Ga het meteen effe doen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Werkt prima, scheelt een hoop zoekwerk ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik stuur je hiermee een emailtje. Je bent de enige die niet direct met een oplossing komt, dat was ook niet de vraag.
Je hebt goed verwoord welke problemen je hebt gehad en wat jij hebt gedaan.

Andere antwoorden (4)

ik ben juist blij met de mailtjes en ik denk vele met mij.
nu weet ik tenminsten waar de actie is en de discussie. ;-)
ik denk dat je gewoon niet op volgen moet klikken, en als je zelf een vraag stelt is het een kleine moeite om het uit e zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je die mailtjes niet wilt ontvangen, kun je, terwijl je je vraag stelt, onderaan je scherm naar "Toon geavanceerde opties" gaan en "Antwoord e-mailen" op "nee" zetten.

Wil je verder geen (of minder) mailtjes ontvangen, ga dan naar je instellingen en pas daar bij "E-mailnotificaties" je voorkeur aan.

Hopelijk is daarmee je probleem opgelost.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het makkelijkste is om gmail te gebruiken, omdat die de mailtjes die bij 1 vraag horen groepeert. En anders kun je geen email instellen, of jannaap@publicspam.com als email-adres gebruiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel mensen vinden het wel intressant om al die mailtjes te krijgen. Ik weet via de mail meteen of ik iets binnen krijg of niet. Dat vind ik persoonlijk wel zo prettig. Maar je kan het natuurlijk ook uitzetten als ik het niet automatisch kreeg zou ik waarschijnlijk niet eens weten dat ik de mogelijkheid had. Het is trouwens niet de enige website waar automatisch alle waarschuwingsmails aan staan. Alle sites met dergelijke functies hebben dat. Kijk bijvoorbeeld naar hyves of facebook. Daar wordt ik ook van overladen met mailtjes