weten jullie het e-mailadres van goeie vraag?

ik heb een vraag weten julie het e-mail addres van goeie vraag?

alvast bedankt!!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze zijn moelijk te bereiken. Ook geven ze geen persoonlijk antwoord. De link hierboven heeft geen zin. Ik heb het nu op een andere manier geprobeerd en hoop dat ze daar wel persoonlijk antwoord op kunnen geven.

Antwoorden (4)

Als je een gewone vraag hebt, kun je die hier stellen, op dezelfde manier als hoe je deze vraag hebt gesteld.

Als je iets aan de beheerders wilt vragen, kun je helemaal bovenaan de pagina op "contact" klikken.
Cryofiel
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan krijg je persoonlijk geen antwoord.
Cryofiel
12 jaar geleden
Dat ligt eraan. Antwoord is niet gegarandeerd. Maar er is wel degelijk een kans dat je antwoord krijgt - dat is althans mijn persoonlijke ervaring.
Goeie Vraag is niet rechtstreeks per e-mail bereikbaar. Maar via jouw inlogpagina klik je op contact. Dat staat in de blauwe balk bovenaan. En dan kies je voor "Ik wil contact opnemen met de beheerders".
Amadea
12 jaar geleden
contact@goeievraag.nl

Waarvoor wil je dat weten?

Toegevoegd na 7 minuten:
Veel dingen kunnen door een moderator worden afgewikkeld. Dus daarmee hoef je de beheerders dan niet te belasten, die hebben het al heel erg druk met andere dingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind dat ze anders heel erg moeilijk doen. Je krijgt standaard antwoorden terug en beantwoorden je vraag niet. Vreemd. Lijken allemaal automatische berichten. Dat zijn ze ook volgens mij.
Het e-mailadres van GoeieVraag.nl is:

geenantwoord@goeievraag.nl.

Maar via e-mailadres kun je geen contact met hen opnemen. Zij gebruiken hun e-mailadres om je te verwittigen bij een reactie of antwoord op je vraag, en reactie op je antwoord en als je het beste antwoord hebt gegeven. En je kunt ook berichten krijgen van Moderators. Contact op nemen met GoeieVraag.nl? goeievraag.nl/contact
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geenantwoord@goeievraag.nl klinkt niet als een mailadres dat daadwerkelijk wordt gelezen, of wel? Vandaag de minnetjes...