worden de vragen die je gesteld hebben en door de moderator verwijderd is wel op hyves en twitter geplaatst ?

ik had een vraag gesteld aan de mensen , maar de moderator heeft de vraag verwijderd omdat hun het geen geschikte vraag vonden .

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
voor alle zekerheid nog even mijn reaktie : ik woon in de Bollenstreek, dus de afstand naar Nijkerk is me wat ver - heel veel sukses met je aktie - er zullen vast veel blije kindjes zijn in Roemenië !!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goeie vraag !

Het beste antwoord

Vragen worden naar Hyves en/of Twitter doorgestuurd op het moment van het stellen van de vraag, dus ja: deze vragen zijn reeds doorgeplaatst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
He, maar waarom is dat dan zo? En waar kan je ze dan lezen? Op je eigen hyves?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Standaard worden de vragen niet doorgestuurd, maar dit kan je instellen via http://www.goeievraag.nl/gebruiker/diensten. Hierna worden de vragen die je stelt geplaatst in je WieWatWaar.

Andere antwoorden (1)

Je hebt het over vragen, heb je er meerdere gesteld?
Zijn die vragen echt zo raar of hadden ze een inhoud die echt niet door de beugel kon? Ik heb altijd geleerd dat er geen domme vragen bestaan. Misschien moet je jouw vragen anders formuleren. Kun je ze niet vinden op Hyves of Twitter zet je ze daar toch zelf neer als je het zo belangrijk vindt om antwoord op deze vragen te krijgen.